تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 14:08
27 بازدید
کد خبر : 270028

صعود برخورداری به یک چهارم نهایی/ امامی به یک چهارم رسید

صعود برخورداری به یک چهارم نهایی/ امامی به یک چهارم رسید

المپیک پاریس| به روز رسانی در چهاردهمین روز رقابت های المپیک امروز ۵ نماینده ایران به میدان می روند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه مسابقات المپیک امروز در رشته های کشتی آزاد، وزنه برداری، تکواندو ورزشکاران کشورمان مبارزات خود را پیگیری می کنند. تکواندو  مهران برخورداری، المپین وزن ۸۰-

المپیک پاریس| به روز رسانی

صعود برخورداری به یک چهارم نهایی  امامی به یک چهارم رسید

در چهاردهمین روز رقابت های المپیک امروز ۵ نماینده ایران به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه مسابقات المپیک امروز در رشته های کشتی آزاد، وزنه برداری، تکواندو ورزشکاران کشورمان مبارزات خود را پیگیری می کنند.

تکواندو 

مهران برخورداری، المپین وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف جسوربک جیسونوف، قهرمان آسیا از ازبکستان رفت که با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و به دور بعد راه یافت.

کشتی 

* یونس امامی در دور اول وزن ۷۴ کیلوگرم مقابل فرانک چامیزو دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک‌هشتم شد.وی مقابل نودیم از گینه بیسائو با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک‌چهارم شد.

*امیرحسین زارع در یک‌هشتم وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی یک‌چهارم شد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn