تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 14:43
21 بازدید
کد خبر : 270057

بارش پراکنده در نوار شمالی | بازگشت تهران به دمای نرمال تابستانی

بارش پراکنده در نوار شمالی | بازگشت تهران به دمای نرمال تابستانی

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «علاوه بر این تا روز شنبه (۲۰ مرداد) برای برخی از مناطق نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز در سمنان، گلستان، مازندران، شرق تهران، برخی نقاط در شمال خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و تا

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «علاوه بر این تا روز شنبه (۲۰ مرداد) برای برخی از مناطق نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز در سمنان، گلستان، مازندران، شرق تهران، برخی نقاط در شمال خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و تا اواسط هفته آتی ادامه دارد.»
فریبا گودرزی افزود: «در ۵ روز آینده نوار شرقی کشور و برخی مناطق مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دارند. شاخص کیفیت هوا و کاهش دید هم پیش‌بینی می‌شود.»
خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، روزهای جمعه(۱۹ مرداد) و شنبه(۲۰ مرداد) و دریای خزر تا یکشنبه (۲۱ مرداد) متلاطم و مواج است.
آسمان پایتخت، صاف تا کمی ابری، وزش باد و در بعدازظهر با افزایش باد با نوسانات دمایی ۳۰ و ۴۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. از شنبه (۲۰ مرداد) کاهش تدریجی دمای تهران آغاز می‌شود و با کاهش شدت دما، پایتخت به دمای تابستانی خود بازمی‌گردد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn