تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 1:10
45 بازدید
کد خبر : 270604

پنالتی‌زن جدید استقلال باز هم پاس گل داد؛ نکونام خندید

پنالتی‌زن جدید استقلال باز هم پاس گل داد؛ نکونام خندید

جامعه ورزشی آفتاب نو: رامین رضاییان بازیکن تازه استقلالی شده آبی‌پوشان تهرانی که با سر و صدای زیادی از تیم سپاهان به استقلال پیوست همچون دیدارهای دوستانه برگزار شده قبلی استقلال در ترکیه و تهران باز هم یکی از بازیکنان اصلی در ترکیب ثابت استقلال بود. رامین رضاییان در این دیدار و در همان دقایق

جامعه ورزشی آفتاب نو:

رامین رضاییان بازیکن تازه استقلالی شده آبی‌پوشان تهرانی که با سر و صدای زیادی از تیم سپاهان به استقلال پیوست همچون دیدارهای دوستانه برگزار شده قبلی استقلال در ترکیه و تهران باز هم یکی از بازیکنان اصلی در ترکیب ثابت استقلال بود.

رامین رضاییان در این دیدار و در همان دقایق ابتدایی با یک سانتر دقیق برای روزبه چشمی پایه‌گذار تک گل پیروزی بخش آبی پوشان تهرانی شد تا به گفته حاضران در ورزشگاه شهید دستگردی لبخند رضایت رضایت روی لبان سرمربی استقلالی استقلال بنشیند.

جواد نکونام روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است چرا که رامین رضاییان علاوه بر توانایی بالایش در ارسال‌ها در حین حرکت و یا ارسال ضربات کاشته و زدن ضربات مستقیم کاشته پشت ۱۸ قدم، «پنالتی‌زن» قهاری نیز به شمار می‌رود که با توجه به وضعیت نامشخص کوین یامگا و شرایط چشمش که احتمالاً در لیگ برتر نمی‌تواند بازی کند رامین رضاییان می‌تواند نقش پنالتی زن اول تیم استقلال در رقابت‌های پیش روی لیگ را بر عهده بگیرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn