تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 11:34
35 بازدید
کد خبر : 271026

واکنش هادی عامل به وضعیت حسن یزدانی؛ دوست داشتم گریه کنم/ این گزارش سخت‌ترین گزارش عمرم بود

واکنش هادی عامل به وضعیت حسن یزدانی؛ دوست داشتم گریه کنم/ این گزارش سخت‌ترین گزارش عمرم بود

هادی عامل درباره حال و هوای خود و سالن مسابقات حین گزارش فینال حسن یزدانی در فینال المپیک‌ پاریس پس از آسیب دیدگی شدید این کشتی گیر، اظهار کرد: همه ایرانی‌ها و حتی تماشاگران خارجی حاضر در سالن شدیدا از اتفاق رخ داده متاسف و ناراحت بودند. دیدار فینال حساسیت بالایی داشت و برای همه

هادی عامل درباره حال و هوای خود و سالن مسابقات حین گزارش فینال حسن یزدانی در فینال المپیک‌ پاریس پس از آسیب دیدگی شدید این کشتی گیر، اظهار کرد: همه ایرانی‌ها و حتی تماشاگران خارجی حاضر در سالن شدیدا از اتفاق رخ داده متاسف و ناراحت بودند. دیدار فینال حساسیت بالایی داشت و برای همه ما و مردم ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. همه ما دوست داشتیم که حسن دومین طلای المپیک را بگیرد چرا که تفاوت زیادی میان مدال طلا و نقره المپیک وجود دارد.

کارشناس کشتی ایران، افزود: صبح جمعه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی به من گفت پس از کشتی‌هایی که حسن در روز نخست داشته و فشاری که به کتف او وارد شده، وضعیت کتف حسن با توجه به جراحی اخیرش اصلا خوب نیست و تا صبح روی کتف او یخ گذاشته‌اند.  

عامل در پایان گفت: یزدانی پس از عمل جراحی که روی کتفش انجام داد، ۸ ماه فیزیوتراپی کرد و زجر زیادی کشید تا به المپیک برسد اما در نهایت این اتفاق رخ داد.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn