تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 11:45
31 بازدید
کد خبر : 271033

به یزدانی گفتم اسطوره هستی/این برد به من نچسبید چون او مصدوم بود! | اخبار ورزشی

به یزدانی گفتم اسطوره هستی/این برد به من نچسبید چون او مصدوم بود! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رمضانوف، دارنده مدال طلا کشتی آزاد در وزن ۸۶ کیلوگرم که موفق شد با شکست حسن یزدانی به مدال طلا دست یابد، نکات جالب و احساسی را بیان کرد که نشان از احترام عمیق او به حریف ایرانی‌اش دارد. رمضانوف درباره این مبارزه گفت: برد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رمضانوف، دارنده مدال طلا کشتی آزاد در وزن ۸۶ کیلوگرم که موفق شد با شکست حسن یزدانی به مدال طلا دست یابد، نکات جالب و احساسی را بیان کرد که نشان از احترام عمیق او به حریف ایرانی‌اش دارد.

رمضانوف درباره این مبارزه گفت:

برد این مسابقه برای من شادی‌آور نبود 

رمضانوف در این گفتگو اشاره کرد که هرچند توانست با پیروزی بر یزدانی به مدال طلا دست یابد، اما این برد برایش لذت‌بخش نبود. او گفت: «راستش را بخواهید، این پیروزی چندان برای من شادی‌آور نبود. وقتی فهمیدم یزدانی مصدوم شده و نمی‌تواند به طور کامل مبارزه کند، احساس کردم که این برد، ارزش واقعی‌اش را از دست داده است.»

یزدانی یک اسطوره است

او در ادامه صحبت‌هایش از یزدانی به عنوان یک اسطوره نام برد و با تحسین از شخصیت و توانایی‌های او گفت: «حسن یزدانی همیشه یکی از کشتی‌گیرانی بود که من علاقه‌مند به مبارزه با او بودم. او یک اسطوره است و من همیشه به او احترام می‌گذارم. وقتی دیدم که او با وجود مصدومیت به مبارزه ادامه می‌دهد، حتی بیشتر به شخصیت او پی بردم. او جنگید و تلاش کرد، اما کشتی برایش سخت بود و چند بار مکث کرد.»

احترام به یزدانی

رمضانوف همچنین از دیدگاهش نسبت به کشتی به عنوان یک ورزش مبتنی بر احترام سخن گفت و افزود: «در کشتی، احترام به حریف و درک شرایط او بسیار مهم است. این پیروزی به من نچسبید زیرا می‌دانم که یزدانی نتوانست با تمام توانش مبارزه کند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn