تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 14:37
20 بازدید
کد خبر : 271208

افلاکی: برخورداری پیش از فینال دچار افت قند شد

افلاکی: برخورداری پیش از فینال دچار افت قند شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، مجید افلاکی، سرمربی تیم ملی تکواندو مردان که بعد از مسابقه مهران برخورداری در المپیک ۲۰۲۴، سالن را ترک کرد تا کنار آرین سلیمی باشد، بعد از برد آرین در مسابقه نخست گفت: دعا کنید امشب سرود ایران در این سالن خوانده شود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، مجید افلاکی، سرمربی تیم ملی تکواندو مردان که بعد از مسابقه مهران برخورداری در المپیک ۲۰۲۴، سالن را ترک کرد تا کنار آرین سلیمی باشد، بعد از برد آرین در مسابقه نخست گفت: دعا کنید امشب سرود ایران در این سالن خوانده شود و پرچم ایران بالا برود.

افلاکی در ارتباط با مسابقات مهران برخورداری ‌و کسب مدال نقره اظهار داشت: دیدار فینال برای مهران، فینال نبود. تک تک مسابقه‌های مهران برایش حکم فینال را داشت. اگر دیدار فینال با فاصله کمی از نیمه نهایی برگزار می‌شد، می‌توانست حریف تونسی را شکست دهد.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه شرایط برای همه یکسان است، تصریح کرد: فاصله پنج ساعته بین نیمه نهایی و فینال باعث افت بدن ورزشکاران می‌شود. بقیه حریفان هم همین وضعیت را داشتند اما برای مهران در این فاصله زمانی، اتفاقی افتاد که به ضررش شد.

مجید افلاکی افزود: او در این فاصله دچار افت قند شد و با اینکه توانستیم ریکاوری‌اش کنیم اما باز هم آن طور که باید در فینال سرحال نبود. مهران قبلا حریف تونسی را برده بود و اگر با همان شرایط بدنی دیدار نیمه نهایی روبروی این حریف حاضر می‌شد، می‌توانست شکستش دهد. مهران خیلی خوب تمرین کرد ‌در روز مسابقه فوق‌العاده بود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn