تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 16:17
23 بازدید
کد خبر : 271308

طوفان عموزاد در پاریس با صعود به نیمه نهایی المپیک

طوفان عموزاد در پاریس با صعود به نیمه نهایی المپیک

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه؛ در ادامه رقابت‌های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اسلام دودایف از آلبانی با نمایشی بی‌نظیر در مدت زمان ۳ دقیقه ۴۰ ثانیه با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه؛ در ادامه رقابت‌های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اسلام دودایف از آلبانی با نمایشی بی‌نظیر در مدت زمان ۳ دقیقه ۴۰ ثانیه با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

عموزاد پیش از این در دور نخست برابر زین ردرفورد دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی خوب با نتیجه قاطع ۸ بر صفر  به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

در دیدارهای مهم این وزن اسماعیل موسوکایف کشتی‌گیر روسی‌الاصل مجارستان و دارنده مدال طلای جهان در دومین مبارزه نیز با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۳ از سد حاجی‌علی‌اف از آذربایجان گذشت و راهی نیمه نهایی شد تا حریف رحمان عموزاد شود.

پیش از این امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده ایران در ۲ وزن پایانی المپیک پاریس، در دور نخست وزن ۹۷ کیلوگرم، برابر احمد تاج‌الدین‌اف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین و دارنده مدال طلای جهان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.

تاج‌الدینوف در دور دوم هم یرگالی از قزاقستان را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه یافت. حریف تاج‌الدینوف در نیمه نهایی کایل اسنایدر آمریکایی است که تورس کوبایی را ۵-۰ شکست داد.

 


منبع:


ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn