تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 17:06
30 بازدید
کد خبر : 271358

چه عینک های طبی امسال مد هستند؟ + ۱۰ ترند جذاب عینک ۱۴۰۳

چه عینک های طبی امسال مد هستند؟ + ۱۰ ترند جذاب عینک ۱۴۰۳

در سال ۲۰۲۴ عینک طبی چیزی بیشتر از یک نیاز کاربردی است و تبدیل به یک اکسسوری برای هم‌گام شدن با مُد روز شده است. جدیدترین ترندهای عینک طیف وسیعی از گزینه‌ها را شامل می‌شوند که افراد مشهوری مانند زندایا و بلا حدید نقش عمده‌ای در محبوبیت آنها دارند. در ادامه ۱۰ ترند برتر عینک

در سال ۲۰۲۴ عینک طبی چیزی بیشتر از یک نیاز کاربردی است و تبدیل به یک اکسسوری برای هم‌گام شدن با مُد روز شده است. جدیدترین ترندهای عینک طیف وسیعی از گزینه‌ها را شامل می‌شوند که افراد مشهوری مانند زندایا و بلا حدید نقش عمده‌ای در محبوبیت آنها دارند. در ادامه ۱۰ ترند برتر عینک در سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کنیم.

۱. بیضی مینیمالیستی

سابرینا کارپنتر با ترند عینک بیضی مینیمالیستی

عینک‌های بیضی در حال بازگشتی قوی هستند. این مدل مینیمالیستی که تلفیقی از سادگی و پیچیدگی است می‌تواند به سادگی ظاهر شما را بهبود ببخشد.

۲. فریم مشکی ضخیم

لوپیتا نیونگو با فریم مشکی ضخیم

قاب‌های مشکی کلفت انتخابی بدون تاریخ انقضا هستند که عنصری جسورانه به ظاهر شما اضافه می‌کنند. این فریم‌ها برای محیط‌های مختلف، از محل کار گرفته تا محیط‌های غیررسمی مناسبند.

۳. قاب مربعی بزرگ

قاب مربعی بزرگ ترند عینک ۲۰۲۴

عینک‌‌ مطالعه مربعی شاید در ابتدا ترسناک به نظر برسد اما انواع بزرگ‌تر آن به دلیل ظاهر جذاب و شیک خود روز به روز در حال کسب محبوبیت هستند. فریم مربعی چه رنگی باشد، چه به رنگ‌های خنثی یا مشکی کلاسیک، ظاهری زیبا به شما می‌بخشد.

۴. عینک بایونتا

بلا حدید با عینک بایونتا

این فریم مستطیلی کوچک که از شخصیت‌ فیلم‌های کمدی-رمانتیک دهه ۲۰۰۰ الهام گرفته شده بار دیگر در حال تجدید حیات است و مورد استقبال افرادی مانند بلا حدید قرار گرفته است. خطوط متمایز و تیز عینک بایونتا (Bayonetta) آن را به انتخابی جسورانه برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال تاثیرگذاری با عینک خود هستند.

۵. عینک گربه‌ای سافت

ایوا دورونی با عینک گربه ای

عینک چشم گربه‌ای کلاسیک برای سال ۲۰۲۴ به جای گوشه‌های تیز، گوشه‌های نرم دارد و لبه‌های آن کمی بالاتر رفته است. این سبک عینک برای کسانی که به دنبال تعادلی ظریف بین مدل‌های کلاسیک و معاصر هستند ایده‌آل است.

۶. عینک مستطیلی برجسته

اما چمبرلین با عینک مستطیلی مشکی

این ترند عینک با رنگ‌های تیره از قرمز تیره گرفته تا سرمه‌ای و مشکی در سال ۲۰۲۴ پرطرفدار شده است و ظاهر جسورانه بی‌نقصی برایتان فراهم می‌کند.

۷. فریم گرد

زندایا با فریم گرد که از ترندهای عینک ۲۰۲۴ است

فریم‌های گرد کلاسیک به لطف چهره‌هایی مانند زندایا بار دیگر محبوب شده‌اند. این قاب‌های عینک همه‌کاره و جذاب هستند و ظاهری متعادل و متناسب با اکثر فرم‌های صورت ارائه می‌دهند. طراحی دایره‌ای ترکیبی از جذابیت قدیمی و مدرن ارائه می‌دهد و آن را به گزینه‌ای عالی برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند.

۸. طرح لاک پشتی

آن هتوی با فریم لاک پشتی

فریم لاک پشتی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین‌هاست و سلطه خود را بر صحنه عینک‌های ترند ۲۰۲۴ ثابت کرده است. طرح لاک‌پشتی به خوبی با فریم‌های مختلف ازجمله قاب‌های بیضی، مربع و مستطیل هماهنگ می‌شود و ظاهری شیک و بدون تاریخ انقضا می‌سازد که مناسب تمامی سبک‌هاست. محبوبیت جاودانه این طرح گواه جذابیت و انطباق‌پذیری آن است.

۹. عینک خلبانی فلزی

عینک طبی خلبانی از عینک های ترند ۲۰۲۴ است

عینک‌های خلبانی به‌ویژه با روکش‌های طلایی، نقره‌ای و فلزی لباس‌های روزمره را با طراحی شیک مدرن خود متحول می‌کنند. این عینک که یادآور عینک‌های آفتابی کلاسیک خلبانی است چه در محیط‌های حرفه‌ای و چه برای ظاهر غیررسمی ایده‌آل هستند.

۱۰. حس و حال دهه ۷۰

عینک مستطیلی بزرگ

این عینک‌ها با فرم جسورانه و اندازه بسیار بزرگ خود بخش عمده صورت را بدون ایجاد احساس سنگینی می‌پوشاند. این ترند عینک با ویژگی‌های ظاهری خود متمایز از سبک‌های معمولی است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn