تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 17:07
13 بازدید
کد خبر : 271359

رحمتی: بودجه هوادار قابل مقایسه با باقی تیم‌ها نیست/ چالش امسالم را دوست دارم

رحمتی: بودجه هوادار قابل مقایسه با باقی تیم‌ها نیست/ چالش امسالم را دوست دارم

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی هوادار از مشکلات این باشگاه برای حضور در لیگ برتر گفت. به گزارش آفتاب نو،سید مهدی رحمتی در حاشیه جلسه تمرینات آماده سازی پیش فصل هوادار تهران اظهار کرد: از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم که در کنار مظلوم‌ترین تیم لیگ برتر ایران حضور پیدا کردید و از ما حمایت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی هوادار از مشکلات این باشگاه برای حضور در لیگ برتر گفت.

به گزارش آفتاب نو،سید مهدی رحمتی در حاشیه جلسه تمرینات آماده سازی پیش فصل هوادار تهران اظهار کرد: از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم که در کنار مظلوم‌ترین تیم لیگ برتر ایران حضور پیدا کردید و از ما حمایت می‌کنید. خیلی متشکرم. در ابتدای صحبتم می‌خواهم از آقایان میری و جواد رحیمی و کل مجموعه هوادار تشکر کنم که به من اعتماد کردند و مسئولیت تیم هوادار را به من دادند. امیدوارم بتوانم چیزی که مدنظر این عزیزان هست را برآورده کنم. درباره هوادار باید عرض کنم کم و بیش از هم شناخت داریم. من از سال اولی که فوتبالم را شروع کردم همیشه سختی‌های زیادی روبه‌روی من بوده و برای من این مسئله شیرین بوده است. شاید خیلی‌ها بگویند سال اولی که من در پدیده کار کردم بعد از آقای گل‌محمدی بود که مسئولیت قبول کرده بودم و خیلی‌ها تجسم می‌کردند تیم به دلیل مشکلات مالی و مالکیتی به دسته پایین‌تر می‌افتد، اما خدا را شکر که همان سال با لطف بازیکنان و همکارانم توانستیم تیم را در رتبه آبرومندانه نهم جدول تحویل بدهیم. سپس از آن‌جا جدا شدیم و سابقه من در آلومینیوم و نساجی هم مشخص است. امسال تیم ما به لحاظ شرایطی که دارد باید بگویم که بودجه کادر فنی و بازیکنان ۵۰ میلیارد تومان است که اصلاً قابل مقایسه با بقیه تیم‌های لیگ نیست.

او ادامه داد: تیم ما شرایط کاملا متفاوتی دارد. تمام تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند همه از یک حمایت استانی بهره‌مند هستند ولی تیم هوادار چنین حمایتی را پشت خود ندارد. تیم‌های دیگر را می‌بینید که وقتی به مشکل می‌خورند، نماینده شهر و شهردار و از مجلس پشت آن تیم قرار می‌گیرند، ولی حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد. ما نمی‌دانیم در چه استادیومی بازی خواهیم کرد و شرایط‌مان مشخص نیست. با همه این مشکلات ترکیبی از بازیکنان جوان و بازیکنان باسابقه می‌خواهیم تیمی داشته باشیم و ترکیبی یکدل و جسور بسازیم. من خودم این چالش را دوست دارم تا در این شرایط خودم را محک بزنم. همه ما در داخل باشگاه در حال حاضر با این تیم حال‌مان خوب است و امیدواریم شرایطی را رقم بزنیم که باب میل خودمان باشد.

ادامه دارد

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn