تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 22:29
28 بازدید
کد خبر : 271666

ستاره فرانسه و‌ یک تشکر ویژه بعد از کسب مدال طلا

ستاره فرانسه و‌ یک تشکر ویژه بعد از کسب مدال طلا

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا )، ژان پاتری با عملکردی درخشان در برابر تیم ملی والیبال لهستان، نقش کلیدی در پیروزی فرانسه در مسابقه برای کسب مدال طلا ایفا کرد. او با کسب ۱۷ امتیاز (۱۴ حمله، دو دفاع، یک سرویس) بهترین بازیکن تیم فرانسه بود و نقشی حیاتی در این پیروزی داشت. علاوه

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا )، ژان پاتری با عملکردی درخشان در برابر تیم ملی والیبال لهستان، نقش کلیدی در پیروزی فرانسه در مسابقه برای کسب مدال طلا ایفا کرد. او با کسب ۱۷ امتیاز (۱۴ حمله، دو دفاع، یک سرویس) بهترین بازیکن تیم فرانسه بود و نقشی حیاتی در این پیروزی داشت. علاوه بر او، بازیکنان خارجی فرانسه، کلونوت و اروین انگاپت، نیز به ترتیب با کسب ۱۱ و ۸ امتیاز، نمایش قابل توجهی ارائه دادند.

کوئنتین ژوفروی، که در ست‌های دوم و سوم از روی نیمکت به زمین آمد هم عملکردی تاثیرگذار داشت و توانست چهار امتیاز بسیار مهم سرویس را به نام خود ثبت کند. این عملکرد در لحظات حساس بازی، به تیم فرانسه کمک کرد تا با اعتماد به نفس بیشتری به بازی ادامه دهد و نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

ژان پاتری پس از مسابقه اظهار داشت: “هواداران در اینجا سلاح شگفت‌انگیزی برای ما بودند. آن‌ها در هر مسابقه ما را به جلو می‌راندند و جوی فوق‌العاده برای ما ایجاد کردند. در فینال، سیستم دفاعی ما بسیار خوب عمل کرد و این موضوع به ما اعتماد به نفس لازم برای پیروزی را داد. احساس فوق‌العاده‌ای داریم و اکنون، توضیح دادن آن دشوار است. انجام این کار در خانه باورنکردنی است.”

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn