تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 5:06
20 بازدید
کد خبر : 271977

مدال طلا را با درد کشنده گرفتم | اخبار ورزشی

مدال طلا را با درد کشنده گرفتم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرین سلیمی که شامگاه شنبه در وزن ٨٠+ کیلوگرم موفق به شکست حریف انگلیسی و کسب مدال طلا شد، گفت: از همه تشکر می کنم، از پیام های پُر مهر مردم و از دعای قشنگ همه تشکر می کنم که به من انرژی داد. مدالم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرین سلیمی که شامگاه شنبه در وزن ٨٠+ کیلوگرم موفق به شکست حریف انگلیسی و کسب مدال طلا شد، گفت: از همه تشکر می کنم، از پیام های پُر مهر مردم و از دعای قشنگ همه تشکر می کنم که به من انرژی داد. مدالم را به خانواده تقدیم می کنم و یکی از دوستانم خوبم که همیشه به من انرژی می داد.

سلیمی با بیان اینکه خدا را شکر می کنم این اتفاق افتاد، از همه عوامل فدراسیون و مربی اش در مسیری که منتهی به مدال طلا شد نیز تشکر کرد.

این تکواندوکار طلایی با اشاره به مصدومیتی که از ناحیه انگشت دست چپ داشت، خاطرنشان کرد: قبل از مبارزه مسکن استفاده کردم، درد این دست من را می کشت اما بدون توجه به آن مبارزه کردم.

سلیمی با تاکید بر اینکه همه مبارزاتش سخت بود، خاطرنشان کرد: البته مبارزه با نماینده مراکش سخت تر بود چرا که بی رحمانه ضربه می زد.

سلیمی تاکید کرد: از ماه ها پیش پس زمینه گوشی ام مدال طلای المپیک بود، با این حال همه چیز را به خدا سپرده بودم. دم خدا گرم که برای من این مدال را خواست.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn