تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 10:18
127 بازدید
کد خبر : 272205

واکنش‌ها به باخت امیرحسین زارع در فینال المپیک در مقابل حریف گرجستانی + ویدیو

واکنش‌ها به باخت امیرحسین زارع در فینال المپیک در مقابل حریف گرجستانی + ویدیو

روز گذشته در دور مقدماتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس، امیرحسین زارع با ۳ پیروزی به فینال رسید. زارع در فینال با یک کشتی پر افت و خیز ۱۰ بر ۹ به گنو پتریاشویلی از گرجستان باخت و نایب قهرمان شد. امیرحسین زارع پیش از این دو بار در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم

روز گذشته در دور مقدماتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس، امیرحسین زارع با ۳ پیروزی به فینال رسید. زارع در فینال با یک کشتی پر افت و خیز ۱۰ بر ۹ به گنو پتریاشویلی از گرجستان باخت و نایب قهرمان شد.

امیرحسین زارع پیش از این دو بار در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به مصاف گنو رفته و هردو بار موفق شده بود از سد این رقیب عبور کند.

حرکات غیراخلاقی کشتی گیر گرجستانی و اعتراض امیرحسین زارع

گنو پتریاشویلی که در کشتی فینال با نماینده سنگین‌وزن ایران ضمن تمارض به آسیب‌دیدگی و وقفه دادن به مبارزه، روی اعصاب امیرحسین زارع رفت تا در پایان این نبرد، کشتی‌گیر ایرانی با خشم و عصبانیت دست او را کنار بزند.

پتریاشویلی عکس لحظه نمایش تاج گذاری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، مردم به صفحه این کشتی گیر گرجستانی حمله کردند و با سیلی از کامنت‌ها پاسخ او را دادند.

کینه حریف گرجستانی و تقلید حرکت تاج‌گذاری معروف زارع

این خوشحالی متعلق به امیرحسین زارع است و او بارها بعد از قهرمانی‌ در آسیا و جهان این حرکت را انجام داده تا به نوعی امضای کارش باشد. به همین دلیل بسیاری انجام این خوشحالی از سوی کشتی‌گیر گرجستانی را عجیب و باورنکردنی دانستند.

یک وبسایت گرجستانی در این مورد نوشت که «پتریاشویلی بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ منتظر فرصتی بود تا حرکت امیرحسین زارع را تلافی کند.»

در رقابت‌های سال ۲۰۲۳ زارع پس از شکست ستاره گرجستانی این حرکت را انجام داد و پتریاشویلی تصور کرد که مخاطب خوشحالی زارع اوست و به همین دلیل از ستاره کشتی ایران کینه به دل گرفت.

حال و روز زارع و مربی‌اش پس از شکست

پس از این شکست، زارع اینگونه با چهره ای غمگین افسوس مدال از دست رفته را خورد:

محسن کاوه پس از این شکست امیر حسین زارع در دیدار فینال در صحبتی کوتاه بیان کرد: نفهمیدیم چی شد! این شکست ما را گیج کرد.

اعتراض به سبک امیرحسین زارع

امیرحسین زارع به ضربات دست کشتی‌گیر گرجستانی که بی شباهت به سیلی نبود، اعتراض داشت. با این حال داور مسابقه این اعتراض را وارد نمی‌دانست و در نهایت پتریاشویلی ۱۰ بر ۹ پیروز شد.

زارع که نسبت به این کشتی معترض بود، روی سکوی توزیع مدال‌ها، پس از دریافت مدال نقره آن را از گردنش درآورد و مدال را در دست گرفت تا به سبک خودش به این مدال اعتراض کرد. در زیر تصاویر این اعتراض را می‌بینید:

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn