تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 10:29
41 بازدید
کد خبر : 272213

اولین پیام گائل کاکوتا برای هواداران استقلال

اولین پیام گائل کاکوتا برای هواداران استقلال

این بازیکن قرار است بعد از گذراندن تست‌های پزشکی در ایفمارک به تمرین استقلال ملحق شود. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زیرنویس؛ کاکوتا محصول آکادمی لانس و چلسی است و در رده بزرگسالان، در تیم‌های مختلفی از جمله چلسی، فولام، بولتون، لاتزیو، رایو وایکانو، سویا، دیپورتیوو لاکرونیا، لانس، آمیان و … به میدان رفته

این بازیکن قرار است بعد از گذراندن تست‌های پزشکی در ایفمارک به تمرین استقلال ملحق شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زیرنویس؛ کاکوتا محصول آکادمی لانس و چلسی است و در رده بزرگسالان، در تیم‌های مختلفی از جمله چلسی، فولام، بولتون، لاتزیو، رایو وایکانو، سویا، دیپورتیوو لاکرونیا، لانس، آمیان و … به میدان رفته است.

حضور این بازیکن استقلال را به شدت تقویت خواهد کرد و شاید با توجه به اینکه کاکوتا خود نیز اعلام کرده استقلال آخرین باشگاهی خواهد بود که برایش بازی خواهد کرد، از انگیزه‌های خاصی برای درخشش در این باشگاه برخوردار باشد.

کاکوتا حین ورود به ایران و درحالی که دسته گل آبی به دست داشت به هواداران استقلال اعلام کرد که خوشحالم به جمع شما پیوستم. او در پیام متفاوتی نیز به هواداران استقلال اعلام کرد: بزنید برویم!

این جمله شاید به معنای حضوری پر قدرت در رقابت‌های فصل آتی باشد که باشگاه استقلال اهداف بزرگی در سر دارد و به دنبال کسب قهرمانی است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn