تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 10:47
18 بازدید
کد خبر : 272228

رقابت با زارع دیوانه کننده بود و من بیشتر از او طلا می‌خواستم | اخبار ورزشی

رقابت با زارع دیوانه کننده بود و من بیشتر از او طلا می‌خواستم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جنو پتریاشویلی شب گذشته در فینال کشتی آزاد المپیک پاریس مقابل امیرحسین زارع پیروز شد و طلا را کسب کرد.اتحادیه جهانی کشتی در این باره نوشت: پتریاشویلی از موج حمله باورنکردنی دیرهنگام امیرحسین زارع جان سالم به در برد و طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جنو پتریاشویلی شب گذشته در فینال کشتی آزاد المپیک پاریس مقابل امیرحسین زارع پیروز شد و طلا را کسب کرد.
اتحادیه جهانی کشتی در این باره نوشت: پتریاشویلی از موج حمله باورنکردنی دیرهنگام امیرحسین زارع جان سالم به در برد و طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد را با پیروزی دراماتیک ۱۰ بر ۹ در المپیک پاریس به دست آورد تا مجموعه کامل مدال‌های المپیک را کامل کرده و انتقام باخت‌های دو دوره مسابقات جهانی اخیر را جبران کند.
پتریاشویلی گفت: واقعاً از نظر روحی و جسمی سخت بود. هر لحظه برای من واقعاً سخت بود، چون این المپیک است. در دو المپیک اخیر شکست خوردم و می‌خواستم در این مسابقه برنده شوم.
وی افزود: وقتی در ثانیه‌های آخر نتیجه ۱۰ بر ۹ بود، به خودم گفتم تسلیم نشو. این مسابقه دیوانه کننده بود.
این آزادکار گرجستانی خاطرنشان کرد: شاید من بیشتر از او (زارع) طلا می‌خواستم. من در توکیو در ثانیه‌های آخر شکست خوردم و دو سال بعد از آن برایم سخت بود. هر شب به آن فکر می‌کردم، اما امروز برنده شدم. این لحظه را فراموش نمی‌کنم، چون لحظه زیبایی است

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn