تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 14:19
42 بازدید
کد خبر : 272425

انتقام گزینه پرسپولیس از السد پیش چشم این استقلالی

انتقام گزینه پرسپولیس از السد پیش چشم این استقلالی

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : در یکی از دیدارهای هفته اول فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال در حالی که امید ابراهیمی را مثل سال گذشته در ترکیب اولیه و خط میانی داشت، از ساعت ۲۱ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم السد رفت. بغداد بونجاح که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

انتقام بونجاح از السد پیش چشم ابراهیمی!

در یکی از دیدارهای هفته اول فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال در حالی که امید ابراهیمی را مثل سال گذشته در ترکیب اولیه و خط میانی داشت، از ساعت ۲۱ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم السد رفت.

بغداد بونجاح که پس از سال‌های درخشان در خط حمله السد در نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شد و به الشمال رفت، در نخستین مسابقه فصل رودرروی تیم سابقش ایستاد و از آنها انتقام گرفت.

یاران ابراهیمی که سال گذشته عملکرد خوبی در نخستین فصل صعود به لیگ ستارگان قطر داشتند، در شروع فصل جدید فراتر از انتظار کار کردند و در دقیقه ۳۱ روی اشتباه خط دفاعی السد و پاس یونس بلهنده و ضربه تمام کننده بغداد بونجاح به گل اول رسیدند که این ستاره الجزایری پس از گلزنی خوشحالی خاصی انجام نداد.

بغداد بونجاح در دقیقه ۷۴ هم با فرار سریع پشت مدافعان السد و شوت محکم از سمت راست محوطه جریمه گل دوم الشمال را به ثمر رساند و برای دومین بار دروازه تیم سابقش را باز کرد تا در آستانه برتری قرار بگیرند.

دروازه یاران ابراهیمی با یک گل به خودی در لحظات پایانی باز شد، اما آنها توانستند برتری خود را حفظ کنند و به برتری ۲ بر یک مقابل السد در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ ستارگان قطر برسند.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn