تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 15:52
83 بازدید
کد خبر : 272519

ناراحتی سرمربی آمیان از پیوستن کاکوتا به استقلال

ناراحتی سرمربی آمیان از پیوستن کاکوتا به استقلال

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی موفق شد که چند بازیکن خوب و باکیفیت را جذب کند که گائل کاکوتا یکی از این نفرات است. بازیکنی که سابقه بازی در تیم هایی چون چلسی، آمیان و دیژون را در کارنامه دارد و می تواند در مرکز میدان، کمک حال نکونام

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی موفق شد که چند بازیکن خوب و باکیفیت را جذب کند که گائل کاکوتا یکی از این نفرات است. بازیکنی که سابقه بازی در تیم هایی چون چلسی، آمیان و دیژون را در کارنامه دارد و می تواند در مرکز میدان، کمک حال نکونام باشد.

کاکوتا در شرایطی راهی استقلال شد که به نظر می رسد سرمربی آمین بابت از دست دادن این بازیکن ارزشمند ناراحت است. رسانه le11hdf در گزارشی نوشته است:

عزیمت “گائل کاکوتا” از تیم آمیان به لیگ ایران که از چندین هفته پیش مورد انتظار بود، اکنون رسمی شده است. با اینکه “عمر داف”، سرمربی آمیان در طول دوران آماده‌سازی تابستانی از داشتن هافبک سابق خود محروم شد، اما همچنان از دست دادن بازیکنی با این کیفیت برای او ناامیدکننده است.

“عمر داف” که فردی با احترام به سلسله‌مراتب و وفاداری بی‌نظیر است، از آن دسته افرادی نیست که به‌طور عمومی از تصمیمات روسای باشگاه خود انتقاد کند. با این حال، این مربی سنگالی هنگام صحبت درباره جدایی “گائل کاکوتا” نمی‌تواند نارضایتی خود را پنهان کند.

2066759

سرمربی آمیان می گوید: «چندین هفته بود که بین گائل کاکوتا و باشگاه بحث‌هایی در جریان بود و ما منتظر بودیم ببینیم این مسئله به کدام سمت خواهد رفت. به عنوان مربی، در جایگاه خودم باقی ماندم. این تصمیم باشگاه است و دلایلی برای آن وجود دارد. باید به این انتخاب احترام گذاشت.»

“عمر داف” با اعتقاد به اینکه این بازیکن کنگویی همچنان «یکی از بهترین بازیکنان لیگ» بوده است، از اینکه این همکاری تنها یک فصل به طول انجامید، احساس نارضایتی می‌کند.

او می‌گوید: «متأسفانه، نتوانستیم از کاکوتا در تمام طول فصل استفاده کنیم وگرنه قطعاً رتبه بهتری داشتیم. با یک گائل کاکوتا در صد درصد آمادگی در ده بازی آخر، می‌توانستیم لیگ را در رده بالاتری به پایان برسیم. از نظر ورزشی، این یک فقدان است. ما رهبر تکنیکی خود را از دست دادیم و باید خود را بازسازی کنیم و فرمولی پیدا کنیم که تیم را به عملکرد خوبی برساند. من همچنان مثبت‌اندیش هستم.»

با این امید که این صرفه‌جویی بزرگ در حقوق، به تیم آمیان اجازه دهد تا در جهت جذب بازیکنان جدید فعال شود، “عمر داف” می‌گوید: «ما منتظریم. به‌طور معمول، برای اینکه بتوانید بازیکن جدیدی جذب کنید، باید تعدادی بازیکن از تیم جدا شوند. ما منتظریم ببینیم تا پایان نقل و انتقالات چه بازیکنانی به ما خواهند پیوست تا کمی تجربه بیشتری به تیم اضافه کنند.»

در مورد تجربه، این ششمین باشگاه خارج از کشور برای “گائل کاکوتا” خواهد بود. پس از انگلستان، هلند، ایتالیا، اسپانیا و چین، با این انتقال، او سیزدهمین باشگاه دوران حرفه‌ای خود را تجربه خواهد کرد.

این در حالی است که “عمر داف” تنها دو پیراهن به تن کرده است: پیراهن‌های سوشو و برست. این نشانه‌ای دیگر از وفاداری این مدافع راست سابق و ملی‌پوش سنگالی است. “گائل کاکوتا” نمی‌تواند دقیقاً همین را بگوید. باید دید آیا او فقط قربانی تغییرات فوتبال است یا اینکه خود به این تغییرات کمک کرده است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn