تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 16:34
33 بازدید
کد خبر : 272561

راه حل درویش برای فرار از مشکلات پرسپولیس و بازار نقل و انتقالات!

راه حل درویش برای فرار از مشکلات پرسپولیس و بازار نقل و انتقالات!

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو :  پرسپولیس هنوز حداقل در دو پست مدافع چپ و مهاجم نیاز به بازیکن جدید دارد و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا دو بازیکن خارجی در این دو پست به خدمت بگیرند. خیلی از گزینه های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس بلافاصله رد شدند و تعداد زیادی از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

 پرسپولیس هنوز حداقل در دو پست مدافع چپ و مهاجم نیاز به بازیکن جدید دارد و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا دو بازیکن خارجی در این دو پست به خدمت بگیرند. خیلی از گزینه های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس بلافاصله رد شدند و تعداد زیادی از این گزینه ها کیفیت بالایی نداشتند.

درویش که به شدت تحت فشار است و در این نقل و انتقالات از رقبا عقب افتاده، فقط در صورت جذب یکی دو ستاره باکیفیت می تواند ورق را به سود خودش برگرداند. این  روزها همه از کیفیت عالی ایوب المعلود صحبت می کنند و می گویند در تمرینات و بازی های دوستانه فوق العاده بوده است.

درویش در نیم فصل سال گذشته دو ستاره خارجی باکیفیت یعنی عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف را جذب کرد و همین دو بازیکن، کمک زیادی به قهرمانی پرسپولیس کردند. وجه تشابه بازیکنانی مثل حسن، اورونوف، لوکادیا و ایوب المعلود که به پرسپولیس‌ آمدند و موفق هم بودند، یک چیز بود؛ ارزش بالای این بازیکنان در نقل و انتقالات…

این  موضوع ثابت شده که هر بازیکن خارجی ارزش بالایی داشته، در فوتبال  ایران تبدیل به ستاره شد. از ماشاریپوف، تورس، لوکادیا و اورونوف بگیرید تا المعلود، اندونگ و کاکوتا که ستاره های جدید لیگ برتر به حساب می آیند. درویش برای فرار از موقعیت فعلی و خارج شدن از زیر بار انتقادات وحشتناک هواداران پرسپولیس، چاره ای جز جذب یکی، دو ستاره باکیفیت ندارد.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn