تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 17:12
17 بازدید
کد خبر : 272599

معرفی برترین های جام بولینگ رسانه ها

معرفی برترین های جام بولینگ رسانه ها

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی هیئت بولینگ و بیلیارد استان تهران، مسابقات بولینگ جام رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی امروز (یکشنبه) در دو بخش آقایان و بانوان در بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. در این دوره از مسابقات، امین صانعی از خبرگزاری ایرنا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی هیئت بولینگ و بیلیارد استان تهران، مسابقات بولینگ جام رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی امروز (یکشنبه) در دو بخش آقایان و بانوان در بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، امین صانعی از خبرگزاری ایرنا در بخش آقایان و نیوشا مرادبخش از شوت در بخش بانوان مقام نخست را بدست آوردند. سیامک خاجی از فرهیختگان و مرتضی ظهیری ناو از خبرگزاری تسنیم در بخش آقایان و نگین نگینی از سازمان صداو‌سیما و سارا افشار از خبرگزاری برنا در بخش بانوان به ترتیب دوم و سوم شدند.

این دوره از مسابقات با حضور نزدیک به ۶۰ خبرنگار ورزشی و عکاس به همت هیئت بولینگ و بیلیارد استان تهران، انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی و فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد. در مراسم اختتامیه با حضور میثم تمیمی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد تهران و عبدالحمید احمدی رئیس انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی  به ۳ نفر اول بانوان و آقایان هدایای نقدی اهدا شد.

ورزش , بولینگ ,

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn