تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 14:00
25 بازدید
کد خبر : 273378

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات

سهراب انتظاری درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در کادر فنی و لیست بازیکنانش با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شده است. طبیعتاً سرمربی خارجی این تیم شناخت کافی از فوتبال ایران ندارد و زمان می‌برد تا نسبت به محل کار جدیدش آگاهی پیدا کند. فعلاً باید منتظر باشیم تا لیگ

سهراب انتظاری درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در کادر فنی و لیست بازیکنانش با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شده است. طبیعتاً سرمربی خارجی این تیم شناخت کافی از فوتبال ایران ندارد و زمان می‌برد تا نسبت به محل کار جدیدش آگاهی پیدا کند. فعلاً باید منتظر باشیم تا لیگ شروع شود و ببینیم پرسپولیس چه وضعیتی خواهد داشت، ولی هواداران و مدیران باشگاه باید به کادر فنی زمان بدهند و سرمربی هم زمان می‌خواهد تا تفکراتش را در زمین پیاده کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات خاطر نشان کرد: پرسپولیس چند بازیکن مهم و تأثیرگذار خودش را به راحتی از دست داد و معتقدم عملکرد مدیران باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات ضعیف بود. پرسپولیس باید امسال در لیگ نخبگان آسیا هم بجنگد و شما دیدید که سپاهان با این همه خرید چقدر راحت در مرحله پلی‌آف حذف شد. به نظر من پرسپولیس در پست دفاع چپ، هافبک و مهاجم بازیکنانی سطح بالا می‌خواهد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امسال پرسپولیس به بانک‌های خصوصی واگذار شده و با چند اسپانسر هم قرارداد امضا کرده است، پس چرا باید به لحاظ مالی دچار مشکل شود و اینقدر راحت بازیکنانش را از دست بدهد؟! من معتقدم عملکرد باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات ضعیف بود. شما دیدید که چند بازیکن در پرسپولیس به شهرت و اعتبار رسیدند و خیلی راحت از این تیم رفتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان یادآور شد: اینکه لیگ شروع شده و پرسپولیس و استقلال مشکل ورزشگاه دارند واقعاً خنده‌دار است. پرسپولیس این حق را دارد که از امتیاز میزبانی استفاده کند و این وضعیتی که ایجاد شده، واقعاً باورکردنی نیست.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn