تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 17:15
46 بازدید
کد خبر : 273584

با خواست خودم استودیو را ترک کردم | اخبار ورزشی

با خواست خودم استودیو را ترک کردم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا حیدری، قهرمان سابق کشتی ایران، شب گذشته به همراه حسین توکلی، قهرمان سابق وزنه‌برداری المپیک، در ویژه برنامه اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شبکه ورزش حاضر شده بودند. حیدری در این برنامه درباره مسابقه ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده صحبت کرد. پس از اظهارات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا حیدری، قهرمان سابق کشتی ایران، شب گذشته به همراه حسین توکلی، قهرمان سابق وزنه‌برداری المپیک، در ویژه برنامه اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شبکه ورزش حاضر شده بودند.

حیدری در این برنامه درباره مسابقه ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده صحبت کرد. پس از اظهارات حیدری، صحبت‌های مجریان و نحوه ترک برنامه توسط علیرضا حیدری، حواشی مختلفی به دنبال داشت و این شایعه مطرح شد که مجریان صداوسیما در واکنش به صحبت‌های حیدری او را از ادامه حضور در برنامه منع و او را به خارج از برنامه هدایت کرده‌اند.

در پی واکنش‌های کاربران فضای مجازی به این اتفاق، علیرضا حیدری به این موضوع واکنش نشان داد گفت: موضوع آنطور که در فضای مجازی مطرح شد نیست و کسی بنده را از برنامه بیرون نکرد.

او در ادامه گفت: من خودم از مجریان و تهیه کننده برنامه درخواست کرده بودم که زودتر پخش زنده را ترک کنم چرا که دیروقت بود و خسته بودم. اینکه کسی گفته باشد من دیگر در برنامه نباشم، اینطور نبود و من خودم می‌خواستم برنامه را ترک کنم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn