تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 19:39
15 بازدید
کد خبر : 273727

تشریح ماموریت‌های شهرداری اصفهان در مراسم‌های اربعین حسینی (ع)

تشریح ماموریت‌های شهرداری اصفهان در مراسم‌های اربعین حسینی (ع)

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با اشاره به آغاز برگزاری سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از ۱۷ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه جامع مدیریت شهری یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خدمات شهری در سطح کشور به‌شمار می‌رود که در این دوره میزبان مدیران،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با اشاره به آغاز برگزاری سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از ۱۷ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه جامع مدیریت شهری یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خدمات شهری در سطح کشور به‌شمار می‌رود که در این دوره میزبان مدیران، معاونان خدمات شهری کلان‌شهرها و مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانی کلان‌شهرهای کشور است.

وی با اعلام اینکه سی‌وهشتمین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری اصفهان با عنوان «به احترام مردم اصفهان» به پروژه های منطقه ۲ اختصاص دارد، ادامه داد: در این برنامه که در هفته جاری برگزار می شود، بازار روز کوثر و بازار روز میوه افتتاح خواهد شد. همچنین یک پدیده جدید با عنوان «خودپرداز میوه» برای ارائه خدمات در معابر و میادین اصلی شهر افتتاح می‌شود تا افرادی که احتیاج به بسته‌های آماده میوه دارند، از این دستگاه استفاده کنند.

خدمت رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا و مرز چذابه دیگر موضوع مورد اشاره شهردار اصفهان بود که درباره آن گفت: برای ایام اربعین حسینی(ع) دو مأموریت به شهرداری اصفهان محول شده است. اداره مرز چذابه که زائران غیر ایرانی از آن وارد عراق می‌شوند به شهرداری اصفهان سپرده شده و از ماه‌ها پیش، نیروهای شهرداری در آنجا مستقر شده اند. همچنین استانداری خوزستان زمینی را به شهرداری تحویل داد که به این منظور دیوارکشی و آماده شده است.

وی ادامه داد: مأموریت دوم شامل مدیریت نظافت ۲۵ درصد از خیابان ها و معابر شهر کربلا است. به همین دلیل، از سایر شهرداری‌های استان در زمینه تأمین منابع انسانی و تجهیزات کمک گرفتیم.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته که توفیق بازدید از ستاد اربعین شهرداری در کربلا را داشتم، شهردار کربلا از نحوه خدمت‌رسانی شهرداری و خادمان اعزامی از اصفهان بسیار راضی بود.

اصفهان/ بهمن راعی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn