تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 19:46
19 بازدید
کد خبر : 273735

احمد نوراللهی به تیم ملی برمی‌گردد؟

احمد نوراللهی به تیم ملی برمی‌گردد؟

فرهیختگان: رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در قاره‌های مختلف جهان بعد از برگزاری چند دور در هر قاره حالا به روزهای سرنوشت‌ساز و حساس خود رسیده تا جایی که در بسیاری از قاره‌ها بعد از برگزاری مرحله بعدی انتخابی، تکلیف بسیاری از تیم‌های صعود‌کننده از هر قاره مشخص و اعلام خواهد شد. برهمین اساس این رقابت‌ها در

احمد نوراللهی به تیم ملی برمی‌گردد؟

فرهیختگان: رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در قاره‌های مختلف جهان بعد از برگزاری چند دور در هر قاره حالا به روزهای سرنوشت‌ساز و حساس خود رسیده تا جایی که در بسیاری از قاره‌ها بعد از برگزاری مرحله بعدی انتخابی، تکلیف بسیاری از تیم‌های صعود‌کننده از هر قاره مشخص و اعلام خواهد شد. برهمین اساس این رقابت‌ها در قاره‌های مختلف از چهارم سپتامبر(۱۴ شهریور) آغاز خواهد شد. این درحالی است که دور سوم منطقه آسیا برای کشورمان از ۱۵ شهریور و با بازی تیم ملی برابر قرقیزستان در یکی از ورزشگاه‌های ایران (احتمالا فولادشهر اصفهان) آغاز خواهد شد.

به‌منظور مشخص شدن تیم‌های حاضر در جام‌جهانی از قاره آسیا، ۱۸ تیم در ۳ گروه ۶ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و تا ۷ خرداد سال آینده برای مشخص شدن ۲ تیم صدرنشین هر گروه که مستقیما به جام‌جهانی می‌روند، ادامه خواهند داد. همچنین تیم‌های سوم و چهارم دور قبلی این بار در دو گروه ۳ تیمی بار دیگر رقابت‌‌های خود را پی خواهند گرفت. در این مرحله مسابقات به صورت تک‌بازی و در کشور بی‌‌طرف برگزار می‌شود. درنهایت ۲ تیم برتر هر گروه به‌عنوان سهمیه هفتم و هشتم قاره آسیا به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود خواهند کرد.

اما در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز فیفادی بعدی در شهریور و دو بازی ابتدایی تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات، اقدامات امیر قلعه‌نویی و کادر او برای این دیدارها به‌منظور انتخاب نفرات شایسته برای دعوت به اردوی بعدی و سایر برنامه‌ریزی‌ها به‌منظور حضور پرقدرت در مرحله بعدی انتخابی جام‌جهانی آغاز شده و بازیکنان زیادی در این مدت برای دعوت به اردوی بعدی تیم ملی رصد شده و مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند که بر این اساس و طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» از اطرافیان احمد نوراللهی، گویا این بازیکن دوباره مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفته و چه بسا با برخی پیش‌شرط‌ها و طی شدن بعضی مراتب دیگر، نوراللهی احتمالا از اردوی بعدی دوباره به تیم ملی بازخواهد گشت. این بازیکن آبان ماه سال گذشته از اردو خط خورد و در صورت بازگشت، بعد از حدود ۱۰ ماه دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد.

متن کامل گزارش محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn