تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 0:49
39 بازدید
کد خبر : 274018

پرسپولیس از بازگشت یک ستاره مطمئن شد

پرسپولیس از بازگشت یک ستاره مطمئن شد

فرهیختگان: گفته می‌شود میلاد سرلک توانسته مشکلات مربوط به کسری خدمتش و گرفتن کارت پایان‌خدمت را حل کند و احتمالا از روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد که این اتفاق دیروز رخ نداد. خبر مرتبط: جانشین «عطیه الله» در پرسپولیس پیدا شد: مذاکره با مدافع اسپانیایی مدنظر گاریدوتکلیف پرسپولیس و سولت ناگی روشن شد

فرهیختگان: گفته می‌شود میلاد سرلک توانسته مشکلات مربوط به کسری خدمتش و گرفتن کارت پایان‌خدمت را حل کند و احتمالا از روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد که این اتفاق دیروز رخ نداد.

پرسپولیس از بازگشت یک ستاره مطمئن شد

خبر مرتبط: جانشین «عطیه الله» در پرسپولیس پیدا شد: مذاکره با مدافع اسپانیایی مدنظر گاریدو
تکلیف پرسپولیس و سولت ناگی روشن شد

در همین زمینه از باشگاه پرسپولیس پیگیر وضعیت او شدیم که یکی از مسئولان این باشگاه به «فرهیختگان» گفت: «خود میلاد برای گرفتن کارت پایان‌خدمت پیگیر کارهایش است و به ما اعلام کرده مشکلی از این بابت وجود ندارد و ممکن است فقط کمی دیر یا زود شود. البته بازگشت سرلک به تمرینات دلیل نمی‌شود که او از همین هفته‌های ابتدایی بتواند برای پرسپولیس بازی کند، بلکه او از نظر شرایط بدنی در فرم مطلوبی قرار ندارد و باید یک دوره آماده‌سازی را زیرنظر مربی بدنساز تیم انجام دهد.» با شرایط موجود احتمالا سرلک از شروع بازی‌های آسیایی تیم بتواند برای قرمزها به میدان برود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn