تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 11:14
24 بازدید
کد خبر : 274485

عملیاتی کردن آموزش های کاربردی در حوزه کشاورزی

عملیاتی کردن آموزش های کاربردی در حوزه کشاورزی

جامعه ورزشی آفتاب نو: امروز پای صحبت میثم بهلولی در خصوص آموزش های کاربردی ، آزاد و عملیاتی در حوزه کشاورزی نشستیم ، بهلولی با تخصص شهرسازی و طراح دوره مدیریت تکنولوژی شهری این بار به سمت عملیاتی کردن آموزش های کاربردی در حوزه کشاورزی گام برداشته است . میثم بهلولی در این خصوص اعلام

جامعه ورزشی آفتاب نو:

امروز پای صحبت میثم بهلولی در خصوص آموزش های کاربردی ، آزاد و عملیاتی در حوزه کشاورزی نشستیم ، بهلولی با تخصص شهرسازی و طراح دوره مدیریت تکنولوژی شهری این بار به سمت عملیاتی کردن آموزش های کاربردی در حوزه کشاورزی گام برداشته است .

میثم بهلولی در این خصوص اعلام کرد ، که با ایجاد فضای تخصصی در تمام رشته ها به خصوص کشاورزی هویت اصلی عملیاتی و کاربردی از این رشته ها سلب شده است .

به همین دلیل در گام اول با رویکرد جهانی ایجاد فضای میان رشته ای پل ارتباطی کشاورزی و مدیریت را در دستور کار قرار دادم ، و با دعوت و ایجاد اتاق فکر از تمامی نقاط کشور آسیب های عدم آشنایی با مدیریت در این حوزه و همچنین بهره مندی از تکنولوژی قدیمی ایران مانند : گاوآهن ایرانی و به روز دنیا مانند : بهره برداری از اینترنت اشیا در این جلسات به جمع بندی اولیه رسیدم .

در گام بعدی با طراحی پروژه MBA  کشاورزی و رایزنی با اساتید عملیاتی از شمال تا جنوب کشور فضای تئوری و دانشگاهی با صنعت ایجاد شد .

همچنین با همکاری های صورت گرفته در مرکز آموزش های کاربردی دانشکده محیط زیست و مدیریت هزینه های اجرایی در کنار افزایش کیفیت امکان ثبت نام و بهره برداری از این دوره ها محیا شد .

در پایان ایشان با اشاره به ظرفیت های تولید شده و پاسخ صنعت کشاورزی از بهره برداری《 پروژه ورزگر 》 به زودی خبر داد .

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn