تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 13:15
25 بازدید
کد خبر : 274604

مشکل سربازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران فعلا برطرف شد – آفتاب نو | اخبار ورزشی

مشکل سربازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران فعلا برطرف شد – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، امروز در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با اشاره به حل مشکل سربازی تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران گفت: مشکلی بابت سربازی ملی‌پوشان نداریم. دنبال راه حل منطقی بودیم که پذیرفتند. از گفتن عنوان آن معذورم و اگر بنا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، امروز در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با اشاره به حل مشکل سربازی تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران گفت: مشکلی بابت سربازی ملی‌پوشان نداریم. دنبال راه حل منطقی بودیم که پذیرفتند. از گفتن عنوان آن معذورم و اگر بنا باشد گفته شود ستاد نیروهای مسلح اعلام می‌کند. ارزیابی‌ام از جلسات مثبت بود و دو روز قبل هم جلسه دیگری برگزار کردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم مشکل بازیکنان برای رفت‌وآمد حل می‌شود و به جای خوبی رسیده‌ایم. با شرایط فعلی تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها سرباز می‌شدند و همه باید به تیم ملوان انزلی می‌رفتند. ملوان در نهایت می‌توانست ۵ تا ۷ بازیکن بگیرد ولی فرصت‌سوزی بود که همه سرباز شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: کار بازیکنان نیست که در پادگان کشیک بدهند. اینها فوتبالیست هستند و می‌توانند فوتبال بازی کنند اما اینکه بگوییم چون فوتبالیست هستند و نباید به سربازی بروند، حرف درستی نیست. نباید این بخش را از بقیه بخش‌های جامعه جدا کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn