تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 14:26
38 بازدید
کد خبر : 274679

دو اشتباه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی

دو اشتباه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی می توانست شرایط را طوری مدیریت کند که الان دغدغه این را نداشته باشد که با کسر سهمیه خارجیاش بین دوراهی جذب مدافع چپ یا وینگر خارجی قرار بگیرد. مسئولان این باشگاه دو اشتباه بزرگ در نقل و انتقالات داشتند.  اول اینکه در تمدید قرارداد با

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی می توانست شرایط را طوری مدیریت کند که الان دغدغه این را نداشته باشد که با کسر سهمیه خارجیاش بین دوراهی جذب مدافع چپ یا وینگر خارجی قرار بگیرد. مسئولان این باشگاه دو اشتباه بزرگ در نقل و انتقالات داشتند.

دو اشتباه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی

 اول اینکه در تمدید قرارداد با علی نعمتی تعلل کردند و به خاطر دو میلیارد تومان به وی گفتند چند روزی صبر کند که در همین مدت هم فولاد با یک پیشنهاد مالی بهتر با این بازیکن به توافق رسید.

 

نعمتی اگر در پرسپولیس میماند حداقل این حسن را داشت که با وحید امیری برای بازی در پست دفاع چپ رقابت میکرد. جالب اینکه پرسپولیس در دفاع چپ هم نعمتی را از دست داد و بعد از آن عبدالکریم حسن را نیز به قطریها فروخت.

 

 

اشتباه دیگر باشگاه پرسپولیس تعلل دوباره در جذب مهدی لیموچی بود؛ بازیکنی که فردای جشن قهرمانی تیمش رضا درویش، غیرمستقیم از جذب او خبر داد و حتی خود این بازیکن نیز اعلام کرد که پرسپولیسی است و حضور در این تیم را ترجیح میدهد اما در نهایی شدن این انتقال آنقدر تاخیر به وجود آمد که در نهایت سپاهان او را هایجک کرد. 

 

حتی اگر یکی از این دو بازیکن الان در لیست پرسپولیس بودند این باشگاه می توانست برای تک سهمیه خارجی اش تصمیم بهتری بگیرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn