تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 17:26
13 بازدید
کد خبر : 274862

زورگیر مغازه‌های شهرری دستگیر شد

زورگیر مغازه‌های شهرری دستگیر شد

بازدید:۳ صد انلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زوگیری که از مغازه‌داران شهرری سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.   به گزارش صد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: چند روز پیش در پی شکایت فردی در خصوص سرقت مغازه به عنف در محدوده شهرری، پیگیری

زورگیر مغازه‌های شهرری دستگیر شد

بازدید:۳

صد انلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زوگیری که از مغازه‌داران شهرری سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.

 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: چند روز پیش در پی شکایت فردی در خصوص سرقت مغازه به عنف در محدوده شهرری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۱ قرار گرفت.

 

 

 

 

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هویت و مخفیگاه متهم را در محدوده شهرری شناسایی کردند که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری روز گذشته با حضور در مخفیگاه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی وی را دستگیر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۰ ساله علیرغم انکارهای اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس ضمن اقرار به بزه ارتکابی به چهار فقره سرقت  به عنف دیگر اعتراف کرد که برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn