تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 2:02
44 بازدید
کد خبر : 275296

دوپینگ فرنگی‌کار ۸۷ کیلوی ایران مثبت شد!

دوپینگ فرنگی‌کار ۸۷ کیلوی ایران مثبت شد!

کشتی‌گیر ۸۷ کیلوی ایران در تورنمنت مجارستان به‌خاطر مثبت شدن دوپینگش سه سال محروم شد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، طبق اعلام فدراسیون کشتی پس از مثبت شدن نتیجه دوپینگ و پذیرش تخلف و مجازات معین از سوی محمدحسین محمودی، این کشتی‌گیر از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران با یک‌سال کاهش دوره محرومیت،

کشتی‌گیر ۸۷ کیلوی ایران در تورنمنت مجارستان به‌خاطر مثبت شدن دوپینگش سه سال محروم شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، طبق اعلام فدراسیون کشتی پس از مثبت شدن نتیجه دوپینگ و پذیرش تخلف و مجازات معین از سوی محمدحسین محمودی، این کشتی‌گیر از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران با یک‌سال کاهش دوره محرومیت، از ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ به مدت ۳ سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد. ضمن اینکه نام‌برده می‌باید مبلغ ۵۰ میلیون تومان را حداکثر تا یک ماه آینده به‌عنوان جریمه به حساب فدراسیون پزشکی ورزشی واریز نماید.

این فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم، چند ماه قبل در تورنمنت کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان، علی چنگیز، قهرمان ترکیه‌ای جهان را با نتیجه ۱۰بر۴ مغلوب کرده بود.

فدراسیون کشتی در پایان اطلاعیه خود آورده است: به شدت با معضل دوپینگ و استفاده از مواد نیروزا در بین کشتی‌گیران برخورد نموده و پیش از این نیز بارها اعلام نموده در صورت بروز تخلف، عواقب آن مستقیما بر عهده فرد خاطی خواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn