تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 7:53
16 بازدید
کد خبر : 275502

تارتار جزو مربیان باتجربه و کاربلد است

تارتار جزو مربیان باتجربه و کاربلد است

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد آنها با هدایت مهدی تارتار خیلی بهتر از فصل گذشته نتیجه خواهند گرفت. به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا علیزاده درباره وضعیت تیمش در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را در تهران و سیرجان پشت سر


هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد آنها با هدایت مهدی تارتار خیلی بهتر از فصل گذشته نتیجه خواهند گرفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا علیزاده درباره وضعیت تیمش در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را در تهران و سیرجان پشت سر گذاشتیم. با اینکه شرایط برای برگزاری اردو در ترکیه فراهم نشد، ولی سه بازی دوستانه انجام دادیم و حالا آماده شروع لیگ هستیم. برای ما این خیلی مهم است که لیگ را با نتایجی خوب شروع کنیم و کمترین نوسان ممکن را در طول فصل داشته باشیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال تیم ما هم در کادر فنی و هم در لیست بازیکنانش با تغییرات زیادی مواجه شده است و طبیعتاً نیاز به زمان داریم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. مهدی تارتار جزو مربیان باتجربه و کاربلد است و حضورش در گل‌گهر اتفاق خوبی است. من قبلاً با این مربی کار کردم و با تفکراتش آشنا هستم. ما با هدایت مهدی تارتار قطعاً در فصل جدید بهتر از سال گذشته نتیجه خواهیم گرفت و شکی در این موضوع ندارم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان راجع به دیدار تیمش برابر ملوان بندر انزلی در هفته اول لیگ برتر، تصریح کرد: همیشه اولین بازی شرایط خاص خودش را دارد و همه تیم‌ها دوست دارند در شروع لیگ نتیجه بگیرند. بازی در انزلی آسان نیست، ولی ما هم گل‌گهر هستیم و تلاش می‌کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم. قطعاً برای برد به انزلی می‌رویم.


منبع: تسنیم

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn