تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 13:24
18 بازدید
کد خبر : 275791

حد سود و ضرر سهم فولاد چقدر است؟

حد سود و ضرر سهم فولاد چقدر است؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش صدای بورس، شرکت فولاد مبارکه اصفهان از نظر درآمدی در مقایسه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل با افزایش ۵۰ درصدی مواجه بوده است. سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد از دو منظر مورد بررسی قرار گرفت که در ادامه می خوانید؛– تحلیل بنیادی؛از نظر درآمدی در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش صدای بورس، شرکت فولاد مبارکه اصفهان از نظر درآمدی در مقایسه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل با افزایش ۵۰ درصدی مواجه بوده است.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد از دو منظر مورد بررسی قرار گرفت که در ادامه می خوانید؛
– تحلیل بنیادی؛
از نظر درآمدی در مقایسه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل با افزایش ۵۰ درصدی مواجه بوده و افزایش قیمت تمام شده هم در مقایسه با سال قبل در همان رنج بوده و عمده دلیل آن نیز افزایش هزینه های مربوط به انرژی ،بوده از لحاظ تناژ تولید کاهش ۲ درصدی داشته و هزینه های مالی نیز افزایش ۱۳۵ درصدی داشته که ناشی از افزایش نرخ بهره از ۱۸ درصد به ۲۳ درصد بوده که در نهایت منجر به کاهش حاشیه سود شرکت شده که از ۴۲ درصد به ۳۵ درصد نزول پیدا کرده همچنین P/E شرکت نیز حدود ۴/۷ است. و نسبت به P/E گروه که ۷ است در سطح پایین تری قرار گرفته است.
تحلیل تکنیکال؛
با بررسی چارت نموداری سهم از لحاظ تکنیکال کلاسیک در یک کانال تقریبا صعودی قرار گرفته و با واکنش به سقف کانال و عدم عبور از آن با اصلاح قیمتی مواجه شده و حمایت معتبر ۳٬۸۰۰ ریالی را در مسیر خواهد داشت بنا بر این با حد ضرر ۳,۸۰۰ ریال در کوتاه مدت وحد سود ۴۰۵۰۰ و ۵.۳۰۰ ریال در میان مدت با ریسک بسیار پایین پیشنهاد می شود.
وضعیت بروزرسانی نمودار

حد سود و ضرر سهم فولاد چقدر است؟

منبع: کارگزاری سهام پژوهان شایان

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn