تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 13:49
20 بازدید
کد خبر : 275817

اوضاع عجیب استقلال؛ نصف ترکیب تیم نکونام گلر هستند!

اوضاع عجیب استقلال؛ نصف ترکیب تیم نکونام گلر هستند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، شاید رایج باشد تیم‌ها با معضل کمبود دروازه‌بان مواجه شوند و به دنبال تکمیل این منطقه از زمین به تکاپو بیفتند. برای استقلال اما این موضوع کاملا برعکس صدق می‌کند و آبی‌ها برای تفریق موجودی‌شان در تلاش هستند. درحالی که فصل جدید لیگ برتر از فردا آغاز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، شاید رایج باشد تیم‌ها با معضل کمبود دروازه‌بان مواجه شوند و به دنبال تکمیل این منطقه از زمین به تکاپو بیفتند. برای استقلال اما این موضوع کاملا برعکس صدق می‌کند و آبی‌ها برای تفریق موجودی‌شان در تلاش هستند.

درحالی که فصل جدید لیگ برتر از فردا آغاز می‌شود و استقلال هم روز جمعه باید در قزوین به مصاف شمس آذر برود، در فهرست این تیم اکنون ۶ گلر حضور دارند؛ حسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی، ودران کیوسفسکی، امیرحسین نیکپور، محمدجواد کیا و سینا سعیدی فر. از این جمع تنها کاپیتان حسینی – آن هم پس از کلی کش و قوس – جایگاه مشخصی دارد و آبی‌ها سعی در واگذاری کیوسفسکی، کیا و سعیدی‌ فر را دارند اما هیچ مشتری‌ای برای آنها وجود ندارد.

از طرفی خالد آبادی هم در جست و جوی دقایق بیشتر بازی، سخت به دنبال جدایی از تیم بود اما برای او هم اتفاق خاصی رخ نداده است. الان اوضاع استقلال در این زمینه بسیار عجیب است و باید منتظر روزهای آینده ماند تا ترافیک سنگربانان آبی کاهش پیدا کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn