تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 17:41
15 بازدید
کد خبر : 276048

انواع قفل هوشمند؛ کاربرد، برندها و مدل ها

انواع قفل هوشمند؛ کاربرد، برندها و مدل ها

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. یکی از روش‌ها جهت هوشمند سازی و ایمن کردن درب، استفاده از انواع قفل هوشمند است! در واقع منظور از انواع درب هوشمند، همان درب‌های ضد سرقتی هستند که بر روی آن‌ها قفل‌های الکترونیکی نصب شده است. حال روش

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

یکی از روش‌ها جهت هوشمند سازی و ایمن کردن درب، استفاده از انواع قفل هوشمند است! در واقع منظور از انواع درب هوشمند، همان درب‌های ضد سرقتی هستند که بر روی آن‌ها قفل‌های الکترونیکی نصب شده است. حال روش دیجیتالی کردن درب‌ها می‌تواند با نصب دستگیره هوشمند یا با نصب انواع قفل دیجیتال انجام شود. نکته‌ای که در انتخاب این نوع از قفل‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست، وجود تنوع، کاربرد و برند مختلف از این نوع محصولات می‌باشد، که این موضوع ممکن است سبب سردرگمی شما جهت انتخاب بهترین و یا مناسب‌ترین قفل برای درب ورودی اتاق، ساختمان، آپارتمان، حیاط و … شود.
در این مطلب قرار است اطلاعات درست و کاملی از انواع قفل هوشمند همراه ویژگی‌ها، کابرد و … ارائه شود، از آنجایی که ما جهت آماده سازی این مطلب تصمیم گرفتیم از یک منبع معتبر استفاده کنیم سایت  پس از انجام بررسی‌ها و به دلیل فعال بودن در حوزه هوشمند سازی درب یا فروش قفل هوشمند انتخاب کردیم.

به نقل از سایت اسمارتوم:

داشتن یک خانه هوشمند، می‌تواند آسایش و لذت زندگی را چندین برابر کند. انواع تجهیزات هوشمند مثل قفل، دستگیره، چشمی، گاوصندوق و سایر وسایل دیجیتال ساخته شده اند تا زندگی شما را راحت‌تر کنند. ما در اسمارتوم، آماده‌ایم تا با ارائه این دسته از کالاها، با بهترین قیمت و تضمین کیفیت تجربه غیرقابل تکراری را برای شما رقم بزنیم.

یکی از روش‌ها جهت هوشمند سازی و ایمن کردن درب، استفاده از انواع قفل هوشمند است!

انواع قفل هوشمند درب

بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از انواع قفل هوشمند درب هستند، در واقع به صورت کلی می‌توان گفت قفل دیجیتال شامل انواع مختلفی است که اگر قصد انتخاب یا خرید آن را دارید بهتر است از انواع آن مطلع شوید.

  • قفل هوشمند رمزی (Password smart lock)
  • قفل کارتی (Smart card lock)
  • قفل اثر انگشتی (Fingerprint lock)
  • قفل دیجیتال تشخیص چهره (Face recognition lock)

شاید در بسیاری از سایت‌ها به عنوان شرح انواع قفل هوشمند، از مواردی مانند قفل هتلی یا بیومتریک استفاده شود، گرچه این نوع از قفل نیز کاربرد و در بازار رواج دارند اما در واقع قفل هتلی همان قفل کارتی برای هتل است و منظور از قفل بیومتریک همان قفلی است که از ویژگی بیومتریک (تشخیص افراد از روی عنبیه چشم، خط‌های روی انگشت و …) برخوردار می‌باشد. با توجه به این، نمی‌توان گفت این موارد، از انواع قفل دیجیتال محسوب می‌شوند.

در ادامه به شرح مدل‌های مختلف از قفل انواع درب هوشمند می‌پردازیم:

قفل هوشمند رمزی

نوعی از قفل دیجیتالی که قابلیت دریافت کد یا رمز را دارا می‌باشند و در صورت درست بودن رقم کد، قفل را باز می‌کنند، که به آن قفل هوشمند کد دار یا رمزی گفته می‌شد. این نوع از قفل‌ها دارای انواع متعددی برای نمونه؛ با دستگیره یا بدون دستگیره در سایز مختلف می‌باشند.

قفل کارتی

نوعی دیگری از قفل‌های هوشمند که با استفاده از کارت باز می‌شوند که به آنها قفل کارتی یا شاید در برخی موارد هتلی گفته می‌شود، این نوع از قفل‌ها از امنیت بسیار بالایی برخودار می‌باشند و دارای مزیت‌های بسیاری هستند.

قفل اثر انگشتی

شاید بتوان گفت یکی از بهترین قفل‌های هوشمند موجود در بازار، قفل اثر انگشتی می‌باشند. در واقع این نوع از قفل‌ها به راحتی یک تاچ ساده باز شده و دیگران نگران فراموشی رمز یا گم کردن کلید نخواهید بود. این نوع از محصولات خود دارای انواع مخلتفی می‌باشند که بسته به نوع استفاده شما می‌توانند انتخاب شوند.

قفل دیجیتالی تشخیص چهره

محصول قفل هوشمند شناسنده چهره، این امکان را به شما می‌دهد که فقط با نگاه کردن به قفل درب ورودی را باز کنید. همانطور که مشخص است این قفل هم از امنیت بالایی برخورداراست و هم این که با این قفل دیگر نگران فراموشی یا گم شدن کلید نخواهید بود.

یکی از روش‌ها جهت هوشمند سازی و ایمن کردن درب، استفاده از انواع قفل هوشمند است!

برند‌های متنوع از قفل‌های هوشمند درب

از آنجایی که این نوع از قفل‌های هوشمند متقاضی بسیاری دارند در حال حاضر شما می‌توانید قفل دیجیتال را با برند خارجی یا ایرانی دریافت نمایید. هر کدام از انواع قفل‌ها ایرانی و خارجی خود شامل برند‌های متنوع با ویژگی‌های مختلف می‌باشند.

قفل‌های درب هوشمند با برند‌های زیر در بازار موجود می‌باشند:

  • قفل دیجیتال روک
  • قفل سامسونگ
  • قفل هوشمند یال
  • قفل دیجیتال رندی
  • قفل دیجیتال اچ گنگ
  • قفل بیومتریک فیلیپس

در ادامه به شرح مختصر هر یک از موارد بالا می‌پردازیم:

قفل دیجیتال روک

برند روک (ROOK)؛ یکی از برند‌های پر طرفدار قفل هوشمند است که دارای تنوع و مزایای بسیاری می‌باشد، با نصب قفل روک بر روی درب چوبی، سکوریت، فلزی، ضد سرقت و … می‌توان به این اطمینان رسید که قفل شما از هر جهت بی عیب و نقص است و همچنین از قیمت مقرون به صرفه‌ای به همراه ضمانت نیز برخوردار می‌باشند، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت قفل دیجیتال روک می‌توانید به سایت اسمارتوم مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید محصول هوشمند قفل روک ساخت ایران است.

محصولات قفل دیجیتال روک از پرفروش‌ترین تجهیزات هوشمندسازی خانه هستند که در امکانات و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. در حال حاضر انواع قفل هوشمند روک با مبلغ ۷ میلیون تومان الی ۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

قفل سامسونگ

این محصول ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد، در واقع قفل سامسونگ تمام امکانات قفل روک را دارد اما قیمت آن نسبت به برند روک بسیار بیشتر است.

قفل هوشمند یال

برند یال محصول کشور اروپایی است که دارای امنیت بسیار بالایی می‌باشد، این برند در آمریکا و اروپا بسیار معروف و شناخته شده است.

قفل دیجیتال رندی

قفل رندی ساخت کشور چین است، این نوع قفل هوشمند از مقاومت بالایی برخودار بوده و همچنین می‌توانید با قیمت مناسب آن را خریداری نمایید.

قفل دیجیتال اچ گنگ

برند اچ گنگ نیز ساخت کشور کره جنوبی است که می‌توان گفت از مقاومت و امنیت مناسبی برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید این قفل را با قیمت مناسب به همراه ضمانت خریداری نمایید.

قفل بیومتریک فیلپس

فیلیپس دارای ویژگی مشابه قفل کاداس (هر دو از یک کارخانه) بوده و هر دو از امنیت به نسبت مناسبی برخوردار هستند. این محصول ساخت کشور چین است.

یکی از روش‌ها جهت هوشمند سازی و ایمن کردن درب، استفاده از انواع قفل هوشمند است!

کاربرد انواع قفل دیجیتال

شاید تا چندین سال پیش که خبری از قفل‌های دیجیتالی نبود بسیاری از افراد به دنبال قوی‌ترین قفل کلید دار بودن اما با وجود انواع قفل‌های هوشمند، با قطعیت می‌توان گفت این نوع از قفل‌ها در بسیاری از ساختمان‌ها که امنیت در آن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، بسیار رواج یافته‌اند.

در حال حاضر موارد استفاده از قفل دیجیتال به شرح زیر است:

  • ساختمان‌های مسکونی
  • قفل درب حیاط
  • قفل درب ورودی ساختمان
  • ورودی آپارتمان
  • درب ورودی منزل
  • بر روی شیشه سکوریت

به صورت کلی می‌توان گفت این نوع از قفل‌های الکترونیکی بر روی انواع درب‌های چوبی، فلزی، شیشه‌ای قابل نصب می‌باشند و این کدام یک از آنها را انتخاب نمایید کاملا به بودجه و امکانات مورد انتظار شما بستگی دارد.

دریافت اطلاعات جامع از انواع قفل درب هوشمند (دیجیتال)؛ اسمارتوم

همانطور که گفته شد برای این که بتوانیم اطلاعات تخصصی در اختیار شما قرار دهیم، از سایت معتبر اسمارتوم کمک گرفتیم. در حال حاضر شما با برند‌ها، مدل‌ها و انواع قفل هوشمند درب آشنا هستید.
اما چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درمورد انواع قفل دیجیتال دارید، می‌توانید به صورت مستقیم وارد این سایت شده و از مشاوره رایگان آن بهره‌مند شوید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn