به گزارش صد آنلاین، متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،مشمول هیچیک از شرایط ثبت نام نبوده و فقط باید فرزند دوم و یا مابعد آنها متولد تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به بعد باشند. در صورتی که تعداد تقاضا از تعداد ظرفیت عرضه بیشتر باشد، اولویت برای مادرانی است که در ۲۴ ماه گذشته از شرکت های خودروسازی خودرو دریافت ننموده اند. ( توجه : ثبت نام در این طرح فقط توسط مادران حائز شرایط ، مجاز است)
در زمان ثبت درخواست خرید، هر متقاضی می تواند حداکثر پنج محصول را به ترتیب مطلوبیت مورد نظر، انتخاب کند. از بین محصولات انتخاب شده، به ترتیب درخواست مشتری در فرآیند اولویتبندی هر خودرو شرکت داده میشود و در نهایت در صورت کسب امتیاز لازم تنها یک خودرو به عنوان درخواست نهایی مشتری منظور خواهد شد.
ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس www.ikcosales.ir از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۲۴ تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۳۱ فعال خواهد بود.
بانک آینده با توجه لزوم داشتن حساب وکالتی برای ثبتنام در طرح خرید خودرو، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با وکالتی کردن حساب بانک آینده خود و ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماهه و همچنین ارائه اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق، از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصدی و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه بهرهمند شوند.
این تسهیلات، ویژه حسابهای قرضالحسنه جاری بدون دستهچک و قرضالحسنه پسانداز و همچنین حساب سرمایهگذاری کوتاهمدت است. متقاضیان دریافت این طرح، پس از افتتاح حساب در بانک آینده و سپردهگذاری و ایجاد حداقل ۶ ماه میانگین حساب، میتوانند برای دریافت این وام اقدام کنند.
بانک آینده با توجه لزوم داشتن حساب وکالتی برای ثبتنام در طرح خرید خودرو، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با وکالتی کردن حساب بانک آینده خود و ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماهه و همچنین ارائه اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق، از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصدی و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه بهرهمند شوند.
این تسهیلات، ویژه حسابهای قرضالحسنه جاری بدون دستهچک و قرضالحسنه پسانداز و همچنین حساب سرمایهگذاری کوتاهمدت است. متقاضیان دریافت این طرح، پس از افتتاح حساب در بانک آینده و سپردهگذاری و ایجاد حداقل ۶ ماه میانگین حساب، میتوانند برای دریافت این وام اقدام کنند.
با در نظر گرفتن سقف وام به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدتزمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وامگیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در هر قسط به بانک آینده خواهد بود. جمع مبالغ اقساط نیز پس از ۶۰ ماه به ۳۳۸ میلیون تومان میرسد. شایان ذکر است وامگیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.
طرح پیش فروش ایران خودرو در حالی با بلوکه کردن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان آغاز شده که علاوه بر به روزرسانی لیست بانک های عامل، دو خودروی برقی نیز به این لیست اضافه شده است.
طرح فروش محصولات ایران خودرو در حالی با بلوکه کردن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان آغاز شده که برخی از بانک های عامل وام ۸۰ میلیون تومانی برای ثبتنام در نظر گرفته اند.
شرکت ایرانخودرو در جدیدترین اطلاعیه خود ضمن اعلام عرضه دو خودرو برقی به سبد فروش خود، فهرست کامل بانکهای عامل برای افتتاح حساب وکالتی توسط متقاضیان را منتشر کرد.
با توجه به تاکید کمیته خودرو و برنامهریزیهای انجام شده توسط ایرانخودرو، با حفظ اولویت و تحویل خودروهای سامانه یکپارچه، این خودروساز در نظر دارد، برای اجرای طرح پیشفروش و فروش فوقالعاده محصولات خود در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری، نسبت به ثبت درخواست خرید متقاضیان اقدام کند.
بر همین اساس، این خودروساز طرح ثبت درخواست ریرا، اولین خودرو کراساوور (CUV) ملی و برخی دیگر از محصولات خود را از هفته آینده آغاز خواهد کرد.
با توجه به اینکه افتتاح حساب وکالتی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان، از الزامات شرکت در این طرح برای متقاضیان عادی است، به منظور ایجاد فرصت برابر، این شرکت مهلت یک هفتهای را برای افتتاح حساب وکالتی توسط متقاضیان عادی درنظر گرفته است.
طرحی که شرایط مشارکت در آن در اطلاعیهای منتشر خواهد شد، مشمول متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است.
خودروهای قابل عرضه در این طرح شامل ریرا، راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی و گروه محصولات تارا، سورن پلاس بنزینی و هایماست.
حدود دو هفته پیش، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ایران خودرو برگزار شد و در جریان این رویداد، علیمردان عظیمی، مدیر عامل این گروه خودروسازی با اشاره به عملکرد و دستاوردهای این شرکت در سال گذشته و این برهه از سال جاری، از عرضه پژو ۲۰۷ صندوق دار در آینده نزدیک خبر داد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت به اعلام جزئیات اعلامی از عرضه این محصول میپردازیم.
علیمردان عظیمی با بیان اینکه در مسیر تحقق شعار امسال، برنامه افزایش ۲۷ درصدی تولید در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته است، ابراز داشت که شروط تحقق تولید سال ۱۴۰۳، تامین ارز به میزان مورد نیاز و بهروز آوری قیمت محصولات است. همچنین وی با اشاره به رویکرد ایران خودرو برای تحقق تولید و عرضه خودرو در سال ۱۴۰۳، تمرکز تولید بر محصولات اقتصادی را اولین برنامه ایران خودرو در سال جاری دانست.
به گفته عظیمی در نیمه دوم سال جاری اولین عرضه پژو ۲۰۷ صندوق دار، آغاز خواهد شد. پژو ۲۰۷ صندوقدار همانند ۲۰۷i هاچبک، فیسلیفتی از برادر قبلی خود یا همان پژو ۲۰۶SD است.
این محصول از سال ۱۳۹۷ و همزمان با آغاز تحریمهای صنعت خودرو روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت؛ اما پس از مدت کوتاهی از سبد محصولات این شرکت حذف شد. همچنین پژو ۲۰۷ صندوقدار همانند ۲۰۷i هاچبک جزو محبوبترین محصولات ایران خودرو خواهد بود.
خبر عرضه مجدد پژو ۲۰۷ صندوق دار برای اولین بار در آذر ماه سال گذشته و توسط مهدی رادمنش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین ایران خودرو اعلام شد. طبق اظهارات وی با توجه به استقبال خوبی که طی دو سال تولید این خودرو از سوی مشتریان شد، مجدد این شرکت تصمیم گرفته ۲۰۷ صندوق دار را با مشخصات فنی جدید در بازار عرضه کند.
۲۰۷ صندوق دار جدید احتمالاً با پیشرانه TU۵ پلاس و گیربکس اتوماتیک وارد بازار میشود. پیشرانه TU۵ پلاس از نوع تنفس طبیعی و حجم موتور ۱۶۰۰ سیسی بوده که قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۱۳ اسببخار و ۱۴۴ نیوتنمتر گشتاور است. این پیشرانه احتمالاً با گیربکس ۶ سرعته AT ترکیب خواهد شد تا قدرت تولیدی را به محور جلو منتقل کند.
هنوز آپشنها و امکانات رفاهی پژو ۲۰۷ صندوق دار جدید اعلام نشده است، با این حال با توجه به لزوم رعایت استانداردهای ۸۵گانه توسط خودروسازان داخلی، احتمالاً ۲۰۷ صندوق دار جدید نسبت به نسخه قبلی دارای امکاناتی همچون کنترل پایداری، کنترل کشش، نشانگر تعویض دنده (GSI)، سنسور نور و باران، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS) و سیستم کنترل حرکت در سربالایی باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نهایت با اشاره به رویکرد همه شرکتهای خودروسازی دنیا در جهت برقی سازی و هیبریدی کردن مجصولات خود، اعلام کرد که در نیمه اول سال ۱۴۰۴ ری را برقی و تارای هیبرید به تولید خواهند رسید.
در شرایط فعلی مسلما نمیتوان کسی را در کشور ما یافت که حداقل یک بار سوار پژو ۲۰۶ نشده باشد و یا لااقل نام آن را نشنیده و یا اینکه آن را از نزدیک ندیده باشد. حتی صرف اشاره به چنین موضوعی ممکن است یک علامت تعجب بزرگ را در ذهن شما ایجاد کند که اصلا چرا باید در اینجا به یک چنین موضوعی اشاره شود!
دلیل این امر صرفا یادآوری میزان فروش و محبوبیت پژو ۲۰۶ در میان مشتریان ایرانی است که طی مدت زمان حدود بیست سال، روزبهروز بر میزان محبوبیتش در بازار ایران افزوده شده و همچنان به عنوان یکی از محصولات کلیدی و استراتژیک شرکت ایران خودرو به فروش بالای خود ادامه میدهد. احتمالا از این نکته نیز اطلاع دارید که شرکت پژو فرانسه مدل ۲۰۶ را صرفا به عنوان یک هاچبک کوچک طراحی کرده و به هیچ عنوان قصد نداشت نمونه سدان یا صندوقدار آن را روانه بازار کند.
اما اصرار شریک ایرانی و توجه به این مهم که فروش خودرو سدان خانوادگی در میان مشتریان پارسی با استقبال گستردهتری روبرو خواهد شد، کمپانی فرانسوی پژو را جهت نشان دادن چراغ سبز به تولید نسخه صندوقدار پژو ۲۰۶ توسط ایران خودرو مجاب ساخت. نهایتا پروژه مشترک ایران خودرو و پژو تحت عنوان پژو ۲۰۶ صندوقدار در سال ۸۶ با حواشی نسبتا فراوان پیرامون هزینههای این پروژه به مرحله تولید و عرضه به مشتریان رسید.
عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین