تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 18:45
22 بازدید
کد خبر : 276114

نبی : امیدواریم فولادشهر در میزبانی بهترین شرایط را داسته باشد

نبی : امیدواریم فولادشهر در میزبانی بهترین شرایط را داسته باشد

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مشکلی ندارد.  به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ نبی گفت: به دلیل اینکه ورزشگاه آزادی شرایط لازم برای میزبانی دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان در ۱۵ شهریور ماه را نداشته است و ندارد، تصمیم گرفتیم این دیدار در فولادشهر اصفهان برگزار شود.بازی اول تیم ملی بسیار مهم است و خوشبختانه کارت

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مشکلی ندارد. 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ نبی گفت: به دلیل اینکه ورزشگاه آزادی شرایط لازم برای میزبانی دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان در ۱۵ شهریور ماه را نداشته است و ندارد، تصمیم گرفتیم این دیدار در فولادشهر اصفهان برگزار شود.بازی اول تیم ملی بسیار مهم است و خوشبختانه کارت زردهای اول بازیکنان بخشیده شده است. برای ما مهم است که دیدار اول را با قدرت پیش ببریم.استاندارد AFC‌ این است که از هفت روز قبل از بازی هیچ دیداری برگزار شود. ذوب‌آهن در تاریخ دوم شهریور ماه میزبان است و سپس ورزشگاه در اختیار AFC خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با توجه به اینکه اصفهان در میزبانی بهترین شرایط را داشته است در این دیدار نیز بتوانیم از میزبانی اصفهان و هواداران فهیم استفاده کنیم. بار دیگر باید از همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند، تشکر کنم. قطعاً جلساتی در اصفهان برگزار خواهد شد تا کار را به خوبی در این شهر به ثمر برسانیم.تیم ملی در تاریخ مسابقاتش شاید پنج شش بار در خارج از تهران به میدان رفته است. تلاش‌مان این است که در شهرستان‌ها و استان‌هایی که به لحاظ میزبانی استانداردهای کافی را داشته باشند، بازی‌های تیم ملی را برگزار کنیم.

نبی گفت: برای حضور بانوان مشکلی نیست و در لیگ برتر فصل گذشته و بازی‌های تیم ملی، بانوان حضور داشته‌اند. در مسابقات تیم ملی و باشگاه‌های آسیا حضور بانوان را داشته‌ایم.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn