تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 19:45
22 بازدید
کد خبر : 276166

گروه IRLeaks مدعی هک یک بانک شد

گروه IRLeaks مدعی هک یک بانک شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو به نقل از اکو ایران،  گروه هکری IRLeaks گفته بود در این مرحله، قصد افشای نام بانک هک‌شده را ندارد و تمام بانک‌های کشور باید ایمیل‌هایشان را چک کنند. گفتنی است که گروه IRLeaks پیش از این «اسنپ‌فود»، «تپسی»، «اتاقک»، «سازمان حج» و چند شرکت بیمه را

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو به نقل از اکو ایران،  گروه هکری IRLeaks گفته بود در این مرحله، قصد افشای نام بانک هک‌شده را ندارد و تمام بانک‌های کشور باید ایمیل‌هایشان را چک کنند.

گفتنی است که گروه IRLeaks پیش از این «اسنپ‌فود»، «تپسی»، «اتاقک»، «سازمان حج» و چند شرکت بیمه را هک کرده بود؛ این گروه به بانک هک‌شده ۲۴ ساعت فرصت داده بود تا وارد مذاکره شوند.

دیجیاتو گزارش داده که این گروه مشخصات کامل چندین میلیون مشتری، مشخصات کامل کارت‌ها، اطلاعات دقیق بانکداری اینترنتی و اطلاعات دقیق تراکنش‌ها و وام‌ها، اطلاعاتی است که این گروه مدعی شده بود در اختیار دارد.

گروه IRLeaks در پست خود نوشته بود:

«پس از پایان موعد مقرر و در صورت عدم پاسخ یا نرسیدن به توافق، در اینجا ابتدا نام بانک به همراه سمپل از دیتای هک شده را پست خواهیم کرد و در ادامه اطلاعات هک شده را به فروش خواهیم گذاشت.»

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn