تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 20:16
35 بازدید
کد خبر : 276193

دادمرز، ده بزرگی، محمدی و اسکو در راه روسیه

دادمرز، ده بزرگی، محمدی و اسکو در راه روسیه

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از پایان رقابت‌های المپیک، تیم ملی کشتی فرنگی باید خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و امیدهای جهان که هر دو دهه اول آبان ماه در آلبانی برگزار می‌شود،‌ آماده کند. پیش از شرکت در این رقابت‌ها، تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از پایان رقابت‌های المپیک، تیم ملی کشتی فرنگی باید خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و امیدهای جهان که هر دو دهه اول آبان ماه در آلبانی برگزار می‌شود،‌ آماده کند.

پیش از شرکت در این رقابت‌ها، تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در تورنمنتی بین‌المللی که دهه اول شهریور در کشور روسیه برگزار می‌شود،‌ شرکت خواهد کرد.

نفراتی چون پویا دادمرز دارنده مدال برنز سال ۲۰۲۳ جهان در ۵۵ کیلو که ملی‌پوش مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی است، همراه با امیررضا ده‌بزرگی که در چرخه المپیک با مهدی محسن‌نژاد در رقابت بود، ایمان محمدی گزینه حضور در وزن ۶۳ کیلوگرم مسابقات جهانی اوزان المپیکی است،‌ علی اسکو که برای دوبنده تیم ملی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم در چرخه المپیک حضور داشت از جمله کشتی‌گیران اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn