تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 21:46
14 بازدید
کد خبر : 276271

عرضه ۹۰درصد بلیت پروزاهای اربعین ظرف سه روز آینده

عرضه ۹۰درصد بلیت پروزاهای اربعین ظرف سه روز آینده

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، کاپیتان محمد محمدی بخش در نشست با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، برهماهنگی و مدیریت پروازهای اربعین حسینی تاکید کرد و خواستار همکاری شرکت‌ها در بحث عملیات پروازی، تعمیر و نگهداری، تامین قطعه و … با یکدیگر شد.  وی ضمن تاکید بر ممنوعیت فروش بلیت به صورت گروهی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، کاپیتان محمد محمدی بخش در نشست با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، برهماهنگی و مدیریت پروازهای اربعین حسینی تاکید کرد و خواستار همکاری شرکت‌ها در بحث عملیات پروازی، تعمیر و نگهداری، تامین قطعه و … با یکدیگر شد.

 وی ضمن تاکید بر ممنوعیت فروش بلیت به صورت گروهی بدون هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: میزان تقاضا و عرضه پروازهای اربعین حسینی نسبت به سال ۱۴۰۰ به بیش از ۵برابر افزایش یافته و برای عملیات پروازی امسال جابه جایی ۵۰۰هزار زائر از طریق بخش حمل و نقل هوایی پیش بینی شده است.

 کاپیتان محمدی بخش همچنین از رفع مشکل تامین ارز ایرلاین ها تا امروز خبر داد و گفت: پروازهای اربعین از ۲۶ فرودگاه کشور انجام می شود و  قصد داریم با اضافه کردن ۲ فرودگاه تعداد آن را به ۲۸فرودگاه برسانیم.

 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیران عامل شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مسافران اقدام و بسته های فرهنگی مناسبی به زائران در طول پرواز، ارائه دهند.

وی افزود: همچنین سرعت توزیع بلیت‌ها ظرف یکی دو روز اخیر بیشتر خواهد شد و ۹۰درصد بلیت های پروازهای اربعین تا روز شنبه ۲۷ مردادماه واگذار خواهد شد.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn