تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 23:25
19 بازدید
کد خبر : 276368

شیک و خاص ترین میز ناهارخوری مدرن / یکی از مدلاش اینجوریه که به صد شکل در میاد خوشگل

شیک و خاص ترین میز ناهارخوری مدرن / یکی از مدلاش اینجوریه که به صد شکل در میاد خوشگل

شایانیوز- تو هر خونه ای یکی یدونه میز ناهارخوری بازمه. اینکه کوچیک باشه یا بزرگ اهمیتی نداره و در واقع بسته به نیاز اون خونواده و اینکه چند نفر هستن، و البته متراژ فضا و بودجه که در اختیار هستش می باشد. میز ناهارخوری ها انواع بسیار مختلفی دارند که در طراحی های جدیدشون طراحی

شایانیوز- تو هر خونه ای یکی یدونه میز ناهارخوری بازمه. اینکه کوچیک باشه یا بزرگ اهمیتی نداره و در واقع بسته به نیاز اون خونواده و اینکه چند نفر هستن، و البته متراژ فضا و بودجه که در اختیار هستش می باشد. میز ناهارخوری ها انواع بسیار مختلفی دارند که در طراحی های جدیدشون طراحی های بسیار زیباتری پیدا کرده اند و حالا لوکس تر از پیش  ساخته می شوند. میز ناهارخوری یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین اجزای هر دکوراسیونی هستش که خب نه تنها مکانی برای صرف غذاست، بلکه باعث به وجود اومدن دورهمی های خونوادگی و حتی گفتگو با دوستان و انجام کارهایی همچون مطالعه روزمره و غیره خواهد شد. میز ناهارخوری عنصری هستش که میتونه تاثیر فراوونی در جذابیت و کارایی فضای زندگی داشته باشه. اما اینکه مدلش چجوری باشه و کجای خونه قرار بگیره امری مهمه که در رابطه با اینکه “بهترین جا برای میز ناهارخوری” کجاست، صحبت های زیادی داشته ایم. اما این بار میخوایم بریم سراغ مدل های میز ناهارخوری که در ادامه باهاشون آشنا میشیم.

شیک و خاص ترین میز ناهارخوری

میز ناهارخوری وقتی از چوب زیبا ساخته بشه

همیشه چوب در دکوراسیون منزل بوده و هست. این مسئله به گونه ای هستش که این متریال طبیعی هیچگاه از مد نمیفته و به خصوص در وسیله هایی همچون میز ناهارخوری استفادش فراوونه. میز های چوبی یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین انواع میز ناهارخوری هستند که خب به دلیل تنوع در رنگ و مدل، و همچنین تطبیق پذیری ساده با انواع و اقسام سبک دکوراسیون های داخلی به شدت مورد توجه قرار میگیره. چوب هایی همچون بلوط، راش، گردو و توسکا به دلیلی اینکه زیبایی ارگانیک و دوام بالایی دارند میتونن انتخاب هایی بسیار عالی برای وسایل چوبی به خصوص میز ناهار خوری باشند. میزهای چوبی با رنگ‌ ها و البته پوشش‌ های مختلفی طراحی و تولید می شوند که خب شما میتونید با باقی اجزای خونتون و دکوراسیونی که دارید ست سازی کنید.

شیک و خاص ترین میز ناهارخوری

با شیشه میزی شفاف و درخشنده داشته باش

میز های شیشه ای هستند که به دلیل نمالی شفاف و مدرنی که دارند میتونن فضایی که درش قرار می گیرند رو مدرن و خوشگل تر نشون بدن. این میز ها باز هم به دلیل شیشه ای بودنشون ویژگی دارند و اینبار خصوصیتشون اینه که میتونن فضا رو بزرگتر و شفاف تر نشون بدن. میزهای شیشه ای اغلب با پایه های فلزی و یا چوبی هستند که خب بهشون یه استحکام و مقاومت خوبی میبخشه. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب میز ناهارخوری شیشه ای که باد بهش توجه داشت اینه که به کیفیت و ضخامت شیشه دقت فرمایید تا از ایمنی و دوامی که میتونه داشته باشه مطمئن بشید.

شیک و خاص ترین میز ناهارخوری

میز ناهار خوریت از جنس فلز باشه

میزها در نوع فلزی نیز ساخته می شوند. میز های نوع فلزی به دلیل دوام و استحکام بسیار بالایی که دارند در مقابل خط و خش، خب میتونن انتخاب هایی بسیار جذاب برای استفاده روزانه باشند. این میز ها اکثرا با طراحی های صنعتی و مدرن همراه هستند و میتونن به عنوان نقطه ای کانونی در فضا و دکوراسیون داخلی محسوب شوند. میزهای فلزی اغلب با صندلی های هماهنگ که به جنس خود هستند یعنی فلز، و یا چوب ترکیب شده که جلوه ای به شدت منحصر به فرد و زیبا خواهند داشت.

شیک و خاص ترین میز ناهارخوری

میز ناهارخوری تو سبک مدولار هر مدلی که بخوای میشه

میز ناهارخوری های مدولار پیشنهاد هایی به شدت انعطاف پذیر برای افرادی هستش که نیاز به تغییرات مداوم چیدمان و استفاده از فضا دارند. این سبک از میزها اغلب از قطعات جداگانه ای ساخته میشن که شما میتونید اونها رو به اشکال مختلفی در بیارید و ترکیب و جابجا نمایید. این ویژگی میتونه به کاربرد این میزهای ناهارخوری نیز اضافه کنه تا شما بانوی خونه بتونید هر طور که دلتون دوست داره فضا رو تزیین کرده و بر اساس نیاز و سلیقه ای که دارید بکشونه.

شیک و خاص ترین میز ناهارخوری

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn