تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 0:53
23 بازدید
کد خبر : 276438

آذرپیرا: می‌توانستم با طلا برگردم/ شرمنده مردم هستیم

آذرپیرا: می‌توانستم با طلا برگردم/ شرمنده مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران ( ایپنا ) ، امیرعلی آذرپیرا پس از بازگشت از المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در بدو ورود به فرودگاه امام اظهار داشت: اول اینکه خداراشکر می‌کنم که توانستم با دست پر و مدال برنز به کشورم بازگردم. اگر شرایط کمی متفاوت بود حتی می‌توانستم به مدال طلا برسم، متاسفانه شرایط

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران ( ایپنا ) ، امیرعلی آذرپیرا پس از بازگشت از المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در بدو ورود به فرودگاه امام اظهار داشت: اول اینکه خداراشکر می‌کنم که توانستم با دست پر و مدال برنز به کشورم بازگردم. اگر شرایط کمی متفاوت بود حتی می‌توانستم به مدال طلا برسم، متاسفانه شرایط قرعه به گونه‌ای رقم خورد که این اتفاق رخ ندهد.

وی ادامه داد: کایل اسنایدر(قهرمان جهان و المپیک) را شکست دادم و به مدال برنز برسم، امیدوارم در رویدادهای بعدی باز هم پرچم کشورم را بالا ببرم.

ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد افزود: مردم لطف و محبت دارند که در مراسم استقبال از کاروان کشتی حضور دارند. ما را شرمنده می‌کنند و ما هم کوچک آـنها هستیم. امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانم تاج الدین‌اف(قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم المپیک پاریس) را شکست بدهم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn