تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 7:19
59 بازدید
کد خبر : 276668

دو بازیکن پرسپولیس در آستانه تمدید قرارداد

دو بازیکن پرسپولیس در آستانه تمدید قرارداد

باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با دو بازیکن فعلی است. به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس فرشاد احمدزاده بود که بار دیگر قرمز پوش شد و به پرسپولیس برگشت. احمدزاده درحالی پرسپولیسی شد که موقع عقد قرارداد با این تیم به دلیل قوانین فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم اجازه


باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با دو بازیکن فعلی است.

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس فرشاد احمدزاده بود که بار دیگر قرمز پوش شد و به پرسپولیس برگشت. احمدزاده درحالی پرسپولیسی شد که موقع عقد قرارداد با این تیم به دلیل قوانین فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم اجازه بازیکنان ۳۰ سال به بالا برای بستن قرارداد بیشتر از یکسال، نتوانست قراردادی دو ساله با پرسپولیس امضا کند.

فرشاد قراردادی یکساله با پرسپولیس امضا کرد و به تیم سابقش برگشت. حالا و بعد از اصلاح قوانین نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها اجازه بستن قرارداد بیشتر از یکسال را با بازیکنان زیر ۳۵ سال دارند و از همین رو دیروز باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با فرشاد و همچنین وحید امیری انجام داد تا قرارداد این دو ستاره را تمدید کند و مدت قرارداد این نفرات افرایش پیدا کند. امیری و احمدزاده دیروز با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با درویش انجام دادند تا قراردادشان را به مدت یک یا دو فصل دیگر تمدید کنند.


منبع: خبرورزشی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn