تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 11:04
12 بازدید
کد خبر : 276830

حمایت نماینده مردم مراغه در مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت کار

حمایت نماینده مردم مراغه در مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت کار

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، نماینده مردم مراغه در مجلس دوازدهم افزود: ما امروز با طیف وسیعی از بنگاه های اقتصادی در این وزارتخانه مواجه  هستیم. کارنامه کاری و سوابق علمی آقای میدری نشان می دهد که توانایی هدایت این مجموعه ی بزرگ را دارند. وی ادامه داد: ایشان به نظر جمعی و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، نماینده مردم مراغه در مجلس دوازدهم افزود: ما امروز با طیف وسیعی از بنگاه های اقتصادی در این وزارتخانه مواجه  هستیم. کارنامه کاری و سوابق علمی آقای میدری نشان می دهد که توانایی هدایت این مجموعه ی بزرگ را دارند.

وی ادامه داد: ایشان به نظر جمعی و مشارکت عامه مردم های باور عمیق دارند و این دیدگاه کاملا در راستای مأموریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است چرا که عملکرد مطلوب در این وزارتخانه بدون توجه به مشارکت گروه های ذینفع ممکن نمی شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به سابقه میدری به عنوان معاون وزارت کار در سال های گذشته و البته اعلام نظر مثبت کمیسیون تخصصی( کمیسیون اجتماعی مجلس)، ابراز امیدواری کرد همکاران و همتایان وی در مجلس نیز به اقناع لازم برسند.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه موضوعات در مجلس به صورت کارشناسی بررسی می شود و جز عده ای معدود، این دیدگاه(نگاه های کارشناسی) بر منظر سیاسی غالب است. من امیدوارم همکاران من در صحن علنی نیز همچون کمیسیون اجتماعی نظر مثبت خود را اعلام کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn