تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 11:48
17 بازدید
کد خبر : 276869

اعتراض جمعی از نیروهای وزارت کار به عملکرد مدیریت پشتیبانی / آسیب کمیته امداد سیستم مدیریت وزرات کار به نیروها

اعتراض جمعی از نیروهای وزارت کار به عملکرد مدیریت پشتیبانی / آسیب کمیته امداد سیستم مدیریت وزرات کار به نیروها

جامعه ورزشی آفتاب نو: آن‌ها می‌گویند: در دوره مدیریت ایشان بیمه تکمیلی را از sos سامان به آتیه‌سازان حافظ انتقال دادند. این در حالی است که خیلی از بیمارستان‌ها در شهرستان با این بیمه تکمیلی پذیرش نمی‌کند. بیمه تکمیلی قبلی بسیار بیمه‌ی خوبی بود اما سه سال است که این بیمه را به آتیه‌سازان حافظ

جامعه ورزشی آفتاب نو:

آن‌ها می‌گویند: در دوره مدیریت ایشان بیمه تکمیلی را از sos سامان به آتیه‌سازان حافظ انتقال دادند. این در حالی است که خیلی از بیمارستان‌ها در شهرستان با این بیمه تکمیلی پذیرش نمی‌کند. بیمه تکمیلی قبلی بسیار بیمه‌ی خوبی بود اما سه سال است که این بیمه را به آتیه‌سازان حافظ انتقال داده‌اند و نیروها با مشکلات بسیاری مواجه شده‌‎اند. 

این نیروها می‌گویند: مبلغ بالایی ماهانه بابتِ بیمه تکمیلی پرداخت می‌کنیم اما خدماتی که باید نمی‌گیریم. آتیه‌سازان با خیلی از بیمارستانهای خوب، مراکز سونوگرافی، رادیولوژی و… قرارداد ندارد. 

نیروهای وزارت کار همچنین گفتند: در طول این مدت، رفاهیات ماهانه‌ی همکاران را بدون در نظر گرفتن تاریخ و مبلغ معین به عنوان عیدی‌های متفاوت پرداخت کردند که برای ما در حکم صدقه داشت. 

آن‌ها تاکید کردند: ایشان وظایف مدیریت پشتیبانی را فراموش کرده بودند. مدیریت پشتیبانی یعنی حفظ، ارتقا و توسعه منابع انسانی. در این سالها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاآفتاب نون تخصصی این وزارت، برای همیشه رفتند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn