تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 12:08
16 بازدید
کد خبر : 276889

قریب به ۹۰۰ هزار زائر به عراق عازم شدند

قریب به ۹۰۰ هزار زائر به عراق عازم شدند

ستاد اربعین اعلام کرد: تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح دو میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۸۱ نفر و تعداد زائران عازم شده به کشور عراق ۸۹۸ هزار و ۹۰۰ نفر است. به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناری آنا، به نقل از ستاد اربعین، تعداد ثبت نام کنندگان در

ستاد اربعین اعلام کرد: تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح دو میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۸۱ نفر و تعداد زائران عازم شده به کشور عراق ۸۹۸ هزار و ۹۰۰ نفر است.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناری آنا، به نقل از ستاد اربعین، تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح دو میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۸۱ نفر و تعداد زائران عازم شده به کشور عراق ۸۹۸ هزار و۹۰۰ نفر است.

همچنین زائران توجه داشته باشند، آدرس و شماره تلفن همراه را در جیب یا وسایل افراد سالخورده و یا کودکان قرار داده تا در صورت گم شدن مسؤولین امر بتوانند در کمترین زمان ممکن این افراد را به آغوش همراهانشان برگردانند.

توصیه می‌شود زائران، عبور از مرز‌های «باشماق» و «تمرچین» را در برنامه‌های خود قرار دهند. این مرز‌ها از شرایط مناسبی برای زائران گرامی خصوصاً شرایط آب و هوایی و نبود ازدحام جمعیت برخوردار است.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn