تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 16:31
15 بازدید
کد خبر : 277122

اعضای یک باند سارقان سابقه‌دار در بم دستگیر شدند

اعضای یک باند سارقان سابقه‌دار در بم دستگیر شدند

بازدید:۴ صد انلاین |  فرمانده انتظامی بم از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کشف ۱۷ مورد سرقت در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. به گزارش صد آنلاین ، فرمانده انتظامی بم از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کشف ۱۷ مورد سرقت در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.     «سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب

اعضای یک باند سارقان سابقه‌دار در بم دستگیر شدند

بازدید:۴

صد انلاین |  فرمانده انتظامی بم از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کشف ۱۷ مورد سرقت در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش صد آنلاین ، فرمانده انتظامی بم از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کشف ۱۷ مورد سرقت در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 

اعضای یک باند سارقان سابقه‌دار در بم دستگیر شدند

 

«سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل، مغازه ها و اماکن خصوصی در سطح شهر بم و با بررسی شیوه‌های به کار رفته در اکثر این سرقت‌ها مشخص شد سرقت توسط یک باند حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و پی‌جویی‌های پلیسی سه سارق سابقه‌دار را شناسایی و آنان را طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۱۷ مورد سرقت از منازل و مغازه ها در سطح شهر بم اعتراف کردند، افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.»

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn