تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 - 10:09
20 بازدید
کد خبر : 277892

شیک ترین لوسترهای مدرن اروپایی / مدل های آپدیت شده در ۲۰۲۴ که درخششی از جنس طلا دارند

شیک ترین لوسترهای مدرن اروپایی / مدل های آپدیت شده در ۲۰۲۴ که درخششی از جنس طلا دارند

شایانیوز- یه نگاهی به دور و بر خونه ی خودتون بدازید آیا از دکوراسیون اون راضی هستید و اون چیزی که دلتون میخواد هست یا نه به نظرتون میتونست بهتر از این چیزی که هست باشه؟ البته که شما باید در هر حال برای ارتقا و بهبود بخشیدن به چیدمان خونتون حاضر باشید و برای اون تلاش کنید

شایانیوز- یه نگاهی به دور و بر خونه ی خودتون بدازید آیا از دکوراسیون اون راضی هستید و اون چیزی که دلتون میخواد هست یا نه به نظرتون میتونست بهتر از این چیزی که هست باشه؟ البته که شما باید در هر حال برای ارتقا و بهبود بخشیدن به چیدمان خونتون حاضر باشید و برای اون تلاش کنید حتی اگر صد درصد خوب باشه چرا که آدم ذاتا کمال طلب هست و خب همیشه پیشرفت در هر زمینه ای میتونه لذت بخش باشه ولی خب بعضی از وقتا شاید شما فکر کنید که برای بهبود دکوراسیون اگر پول کافی داشتید مسلما دکور اون چیزی میشد که باب میل شما هست در حالی که اینطور نیست البته که کسی نمیتونه منکر تاثیرگزار بودن پول برای زدن یه دکور زیبا بشه ولی نمیشه اون رو تنها و اصلی ترین عامل برای رسیدن به این هدف دونست.

چون برخی از اوقات پیش میاد که یه عده هزینه ی زیادی برای دکوراسیون و قر و فر اون صرف میکنن ولی اون نتیجه ای باید و شاید نصیبشون نمیشه چرا که یکی از مهم ترین عوامل رو فراموش کردن و آکبند نگهش داشتن و اون به کار گیری سلیقه در این بحث هست چرا که  در صورت غافل بودن از اون شما به هیچ وجه نمیتونید یه دیزان شیک و پیک خلق کنید. حالا شاید فکر کنید که سلیقه یه چیز ذاتی هست در صورتی که شما حتی میتونید سلیقه ی خودتون رو هم ارتقا بدید مثلا در مورد دکوراسیون شما میتونید نمونه های زیباترین دکورها رو ببینید و از اون ها الگوبرداری کنید و یا در صورتی که میخواهید یه آیتم جدید برای خونه بخرید مدل های متنوع و جدید اون رو از نظر بگذرونید و راجع بهش خوب تحقیق کنید و بعد اقدام به خرید کنید مثلا در صورتی که میخواهید لوستر تهیه کنید جدیدترین مدل های اون ها در بازار رو بررسی کنید و بعد اقدام به خرید کنید حالا ما هم برای کمک به شما در این زمینه میخواهیم در این مقاله چندتا از لوسترهای مدرن رو بهتون نشون بدیم و در خصوص اون ها یه سری اطلاعات ارائه بدیم که در خرید بهتر و راحت تر کمکتون میکنه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

لوسترهای مدرن اروپایی

لوسترهای کریستالی مدرن

هر فضایی با لوستر میتونه یه جلای دیگه داشته باشه ولی در بین لوسترها و دنیای مجلل اون ها اون دسته از لوسترها که کریستالی هستن جزء خانواده ی اشراف بشمار میان چرا که این مدل از لوسترها تنها کارشون روشنایی بخشیدن به فضا نیست چون اون ها حکم آثار هنری پیچیده ای رو دان که میتونن نور رو با الگوهای مسحور کننده و خارق العاده منعکس کنن و برای شما یه فضای شیک و مجلل بسازن. کریستال هایی که در این مدل از لوسترها به کار برده شده میتونن درخشش فضا رو بیشتر و بیشتر کنن و یه ظاهر اعیونی بهش ببخشن. از این رو این مدل از لوسترها برای فضاهای کلاسیک بسیار مناسب هستن یعنی شما نمیتونید از این روشنایی ها در یه فضا با دکور مدرن استفاده کنید چون در این حالت اصلا تضاد به وجود اومده زیبا نخواهد بود که هیچ محیط رو بسیار نازیبا هم جلوه میده.

لوسترهای مدرن اروپایی

لوسترهای مدرن اروپایی

لوسترهای مدرن اروپایی

لوستر های فلزی مدرن

یه سری از افراد هستن که در مورد آیتم هایی که برای خونشون تهیه میکنن خیلی دوست دارن که به سراغ وسایل مینیمال و به قولی جمع و جور برن که خب این دسته از افراد هم در دنیای زیبای لوسترها دست خالی نخواهند موند چون باب سلیقه ی اون ها لوسترهای فلزی مدرن وجود دارن که میتونن یه انتخاب حسابی شیک و پیک برای فضای شما باشن. این لوسترها به طور معمول از موادی مثل نیکل برس خورده، فولاد سیاه شده و یا برنز ساخته شدن و میتونن حال و هوای فضاهای معاصر رو ایجاد کنن ولی دقت کنید که این مدل از لوسترها بیشتر برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن کاربرد دارن پس در صورتی که دکور خونتون این مدلی هست به سراغشون برید.

لوسترهای مدرن اروپایی

لوسترهای مدرن اروپایی

لوسترهای مدرن اروپایی

لوسترهای ال ای دی

خب انسان همیشه طالب پیشرفت بوده و هست حالا در هر زمینه ای که طراحی و ساخت لوسترها هم از این قضیه مستثنی نیست و شما در حال حاضر میتونید لوستری های LED رو مشاهده کنید که نه تنها میتونن یه نمایش زیبا و چشم نواز از نور رو ارائه کنن بلکه ضررشون برای محیط زیست هم کمتر خواهد بود. شما در این مدل از لوسترها میتونید میزان روشنایی رو خودتون تنظیم کنید که خب بسیار جالبه.

لوسترهای مدرن اروپایی

لوسترهای مدرن اروپایی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn