تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 - 14:10
27 بازدید
کد خبر : 278087

جدال رامین و عشق همیشگی‌اش!

جدال رامین و عشق همیشگی‌اش!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، قرعه کشی مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا درحالی انجام شد که شاید فرمت عجیب آن هنوز قابل آنالیز کردن نباشد. با این حال جدال استقلال و پرسپولیس با رقبای مشترک حاوی نکات زیادی است که شاید یکی از جالب‌ترین آنها، رویارویی رامین رضاییان با الگوی دوران ورزشی‌اش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، قرعه کشی مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا درحالی انجام شد که شاید فرمت عجیب آن هنوز قابل آنالیز کردن نباشد. با این حال جدال استقلال و پرسپولیس با رقبای مشترک حاوی نکات زیادی است که شاید یکی از جالب‌ترین آنها، رویارویی رامین رضاییان با الگوی دوران ورزشی‌اش باشد.

مدافع یاغی استقلال همواره مستقیم و غیر مستقیم از کریستیانو رونالدو تمجید کرده و کاملا مشخص بوده به شکل ویژه‌ای طرفدار این سوپراستار پرتغالی است. حالا در حالی النصر برای دومین سال متوالی باید برای برگزاری بازی آسیایی به تهران بیاید که این بار رامین شانس ایستادن برابر قهرمان دوران حرفه‌ای خود را در رقابت باشگاهی پیدا می‌کند. پیش از این یک بار رضاییان در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر رونالدو صف آرایی کرده بود و تا مدت‌ها با بهانه و بی بهانه، عکس‌های دو نفره‌شان از بازی ایران و پرتغال را استوری می‌کرد! حالا باید منتظر اضافه شدن تصاویر جدیدی از رامین و کریس باشیم و البته حضور دوباره یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ در پایتخت ایران.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn