تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 - 17:38
16 بازدید
کد خبر : 278261

رد و بدل شدن ۱۰۰ سکه و چند میلیارد تومان

رد و بدل شدن ۱۰۰ سکه و چند میلیارد تومان

آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال؛  به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ چهار نفر از مسئولان سابق باشگاه که در آن زمان مسئولیت داشتند جزو متهمان پرونده هستند، تعدادی از مسئولان وقت فدراسیون فوتبال کشور نیز در این پرونده مورد اتهام قرار گرفتند. ۶ نفر از اصحاب رسانه مرتبط با این موضوع احضار شدند و تحقیقات و

آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال؛ 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ چهار نفر از مسئولان سابق باشگاه که در آن زمان مسئولیت داشتند جزو متهمان پرونده هستند، تعدادی از مسئولان وقت فدراسیون فوتبال کشور نیز در این پرونده مورد اتهام قرار گرفتند.

▫۶ نفر از اصحاب رسانه مرتبط با این موضوع احضار شدند و تحقیقات و بررسی‌های لازم به عمل آمده است. طی ۱۵ الی ۲۰ روز آینده پرونده فساد فوتبال در دادسرا منتهی به تصمیم می‌شود تا کیفرخواست و قرار مجرمیت صادر و پرونده به مرحله دادگاه ارجاع شود.

▫بازیکنی که درحال حاضر در تیم‌های مطرح کشور بازی می‌کند و بازیکن مطرح در سطح کشور باشد جزو کسانی که احضار شده باشند نداشته ایم.

▫افرادی که در پرونده احضار شده‌اند از بازیکنان سابق بودند همچنین مسئولان سابق، داوران، کمیته داوری، مسئولان کمیته داوری، مسئولان کمیته نقل و انتقالات که مربوط به فدراسیون بودند احضار شدند برخی از آن‌ها بازداشت شدند و برخی بدون اینکه بازداشت شوند با قرار وثیقه آزاد شدند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn