تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 - 23:09
16 بازدید
کد خبر : 278528

راه‌اندازی بیمارستان ۹۲ تختخوابی برای اربعین

راه‌اندازی بیمارستان ۹۲ تختخوابی برای اربعین

به گزارش آفتاب نو، سید پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در بازدید از زیرساخت‌های فراهم شده در مرز مهران توسط ستاد اجرایی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین گفت: زیرساخت‌های موجود در مرز مهران نسبت به سال قبل بهتر شده و این امر در سرعت عبور و آرامش زائران قابل مشاهده است. فتاح با

به گزارش آفتاب نو، سید پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در بازدید از زیرساخت‌های فراهم شده در مرز مهران توسط ستاد اجرایی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین گفت: زیرساخت‌های موجود در مرز مهران نسبت به سال قبل بهتر شده و این امر در سرعت عبور و آرامش زائران قابل مشاهده است.

فتاح با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در کنار وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین به وظیفه خود عمل می‌کند و تاکید ویژه‌ای نسبت به هماهنگی در حوزه خدمت‌رسانی در اربعین داریم، ادامه داد: برای رفاه حال زائران، امسال در پایانه برکت دو سوله‌ هزار متری برای اسکان فراهم شده که می‌تواند نقش بسزایی در افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به زوار در این نقطه مهم و حساس مرزی داشته باشد.

او اشاره به گرمای شدید هوا در این مقطع از سال و تدابیر در نظر گرفته شده بیان کرد: ستاد در ۹ مرز ورودی و خروجی کشور ۱۶ میلیون بطری آب معدنی بین زائران توزیع خواهد کرد و علاوه بر این ۶ کارخانه سیار تولید یخ آماده شده‌اند تا مشکلات موجود در این حوزه مرتفع شود. توزیع ٢ میلیون پرس غذای آماده و گرم توسط ستاد اجرایی برنامه‌ریزی شده و از طریق مواکب در اختیار زائران در داخل کشور و عراق قرار خواهد گرفت.

این مسئول از اعزام بیش از ۳۰ هزار زائر اولی در اربعین امسال به عتبات عالیات خبر داد و گفت: این تعداد از افراد نیازمند را که بخشی از آنها از مددجویان کمیته امداد هستند، حمایت می‌کنیم تا در این ایام نورانی به عتبات عالیات مشرف شوند.
فتاح با بیان اینکه در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی در داخل عراق و در عمود ٩٨٩ بیمارستان سیار ٩٢ تختخوابی برکت با تمامی امکانات آماده خدمت‌رسانی به زائران است، افزود: سعی داریم امکانات زیرساختی را برای سال آینده گسترش دهیم و ستاد اجرایی متناسب با تصمیمات ستاد مرکزی اربعین ماموریت‌های خود را عملیاتی خواهد کرد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn