تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 12:49
28 بازدید
کد خبر : 279103

درخواست جدایی دفاع چپ پرسپولیس به باشگاه رسید

درخواست جدایی دفاع چپ پرسپولیس به باشگاه رسید

دفاع چپ پرسپولیس از باشگاه خواست تا با درخواست جدایی‌اش موافقت کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی احمدی که سه فصل پیش به پرسپولیس پیوست و قرارداد وی در این فصل با سرخپوشان پایتخت به پایان می‌رسد، متوجه شده که خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی تیم به وی اعتقادی ندارد

درخواست جدایی دفاع چپ پرسپولیس به باشگاه رسید

دفاع چپ پرسپولیس از باشگاه خواست تا با درخواست جدایی‌اش موافقت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی احمدی که سه فصل پیش به پرسپولیس پیوست و قرارداد وی در این فصل با سرخپوشان پایتخت به پایان می‌رسد، متوجه شده که خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی تیم به وی اعتقادی ندارد و به همین خاطر تصمیم به جدایی دارد.  

گاریدو در بازی با ذوب‌آهن وحید امیری را در پست دفاع چپ به کار گرفت و یعقوب براجعه به عنوان بازیکن تعویضی جایگزین وینگر پا به سن گذاشته تیم شد. گزینه بعدی سرمربی پرسپولیس برای پست دفاع چپ سهیل صحرایی است که از آکادمی باشگاه جذب شده و تمامی این موارد گویای آن است که گاریدو اعتقادی به احمدی ندارد.

به همین دلیل احمدی که از چادر ملو اردکان پیشنهاد دارد درخواست جدایی خود را به باشگاه پرسپولیس داده تا همانند دو فصل اخیر مهره‌ای نیمکت نشین نباشد و در طول فصل برای تیمش بازی کند.

 

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn