تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 13:00
19 بازدید
کد خبر : 279110

تقوی: فرقی بین تیم زیر ۱۷ سال و بزرگسالان وجود ندارد

تقوی: فرقی بین تیم زیر ۱۷ سال و بزرگسالان وجود ندارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

امروز شنبه (۲۷ مرداد) آخرین تمرین ملی‌پوشان زیر ۱۷ سال قبل از اعزام به بلغارستان با حضور اصحاب رسانه، رئیس، دبیرکل و خزانه دار فدراسیون والیبال برگزار شد.

سیدمیلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران در جمع بازیکنان تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران گفت: به همه شما خسته نباشید می‌گویم. خوشحالم که یک تیم جوان و آینده‌دار آماده است تا از عزت کشور در عرصه جهانی دفاع کند. در وهله اول از شما بازیکنان قدردانی می‌کنم که با همت و غیرت این مسیر را به بهترین نحو طی کردید و همچنین از خانواده‌های شما که قلب‌شان برای شما می‌تپد و هزاران امید و آرزوی این سال‌ها را به شما امانت دادند که بروید و باافتخار بازگردید. همچنین از تمامی مربیان‌تان، هیئت‌های استانی و کسانی که از ابتدا به شما کمک کردند، کادر فنی بسیار خوب تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال که بسیار حرفه‌ای و بااخلاق هستند و همه کسانی که سال‌ها برای شما زحمت کشیدند از جمله آقای داورزنی که جایش اینجا خالی است، تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: بابت ایستادن در کنار شما حس غرور دارم و افتخار می‌کنم که نسل آینده والیبال ایران امروز با این اقتدار و اعتماد به نفس عازم مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان است و می‌خواهد با غیرت از پرچم ایران دفاع کند روزهای تلخ و دشوار گذشت و به ایستگاه آخر رسیدیم.

تقوی درخصوص نتیجه‌گیری تیم‌زیر ۱۷ سال پسر گفت: بارها به تیم‌های رده‌های دیگر گفتم و به شما نیز می‌گویم، نتیجه مهم نیست. برد و باخت دستاورد عوامل مختلف است اما بهره‌وری دست شما بازیکنان است. این‌که به تلاش‌های صورت گرفته برای آماده‌سازی تیم چگونه پاسخ دهید دست شماست. من به زبان از شما تشکر می‌کنم اما شما در میدان عمل باید قدردانی را نشان دهید. نشان دهید که قدر تمام زحمات و هزینه‌هایی که برای‌تان شد را می‌دانید چون شما افتخار این کشور هستید. مانند دل خانواده‌تان، چشم و دل ۸۰ میلیون ایرانی پیش شما است.

او افزود: عملکردتان به گونه‌ای باشد که وقتی‌ رقابت به پایان رسید به خودتان افتخار کنید. نتیجه مهم نیست فدای سرتان، شما زحمت‌تان را کشیدید. تمام اتفاقات خوبی که به آن اشاره می‌کنم، قسمت اول و مهم آن به شما باز می‌گردد. اگر غیرت و همت نداشتید و پای سختی‌ها و دشواری‌ها نمی‌ایستادید، امروز اینجا نبودید. برایم فرقی بین تیم زیر ۱۷ سال و بزرگسالان وجود ندارد. برای فدراسیون و هواداران والیبال نیز تفاوتی وجود ندارد. شما هم مانند تیم بزرگسالان طلایه‌دار افتخار این کشوری هستید. این شرایط برای تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران نیز به همین شکل است. تمام افراد حاضر در این جمع به احترام شما آمدند. به احترام کسانی‌که قرار است همه را مجبور کنند تا به احترام پرچم ایران بایستند. انشاالله با قدرت و عزت به این مسابقات می‌روید و باافتخار به کشور باز می‌گردید و موفق باشید.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn